petek, 17. januar 2014

Ovitek z žepki

Včeraj sem dobila še eno zamisel o žepkih za izziv Ko me inspirira #21. Imam Lifestyle crafts šablono, s katero lahko izrežem manjši ovitek (približno 7,5 x 10,5 cm). Ovitek in notranjost lahko okrasimo na tisoč in en način, tokrat sem se odločila za metulja. Rob ovitka sem preluknjala in oba dela povezala skupaj s trakcem.


V notranjosti ovitka se skrivata dva žepka: eden za darilno kartico ali denar, drugi pa za kartonček s posvetilom. Na desni strani spodaj je še majhen prostorček, kamor zapišemo ime obdarovanca. 


V eni od prvih objav sem predstavila ovitek, ki ga je moja sodelavka podarila nečakinji pred odhodom v London (z denarnim prispevkom v notranjosti). Fino je imeti takšno teto, kajne ;)

Za konec še malo potarnam - doma sem že dva dni brez interneta in tako bo tudi med vikendom :( Zato se opravičujem, ker nič ne komentiram, bom poskušala kasneje nadoknaditi.

Prav lep vikend vam želim, čeprav naj bi bil deževen - izkoristite ga za ustvarjanje, jaz ga bom zagotovo :)

13 komentarjev:

  1. Waw...krasna voščilnica...
    Nisem največji fan rozik...ampak ta barvna kobinacija enostavno štima :)

    p.s.: metuljček je kot pika na i

    HF

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušna čestitka in zelo pripravna ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. kako krasen žepek in zelo mi je všeč lep metuljček. upam, da ti kmalu zrihtajo internet in želim ti lep vikend. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in praktična voščilnica. Narediš pa res vedno vse brez napake :-) Ja, če mrkne internet, je res kriza. Upam, da hitro urediš. Uživaj v ustvarjanju čez vikend!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo uporabna šablona. Tvoja voščilnica pa enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen dizajn in lepe barve :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous design!!! Love the details :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Enostavna, praktična in zelo lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kako je lepa tvoja voščilnica žepek. Všeč mi je papir, ki si ga izbrala in elegantna, usklajena okrasitev. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Smo kar nekako izgubljeni brez interneta, kaj? Super si tudi tokrat uporabila idejo z zepkom in super tole zgleda.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...