torek, 14. januar 2014

Moje najljubše iz 2013 - drugič

Še nekaj mojih "predblogovskih" izdelkov ...

Vabila za 1. rojstni dan enega zelo luštnega fantička, njegova mamica je želela nekaj posebnega s slončki. Izrezana so iz debele lepenke v beli barvi, ki sem jo dobila v Mavelu.



Na zadnji strani je prostor, kamor je mamica napisala besedilo.


Še en komplet vabil, tokrat za 10. rojstni dan.



S tole veliko voščilnico (A5 format) se je 8 "zajčic" zahvalilo svoji trenerki košarke. 


Veja je narejena kar z Memory box drevesom, zajčki pa so izrezani z meni zelo simpatično Impression Obsession šablono. Koš se slabo vidi, naredila sem ga iz mrežice, v katero sta bili zapakirani dve glavici česna :) Na to voščilnico sem res ponosna, je pa žal slikana zelo na hitro, na oranžni podlagi, lahko bi bilo bolje :)

V naslednji objavi pa nekaj novih izdelkov ...

11 komentarjev:

  1. No, te so pa takšne navihane :) Simpatične, barvite, lepo sestavljene.
    Všeč mi je tudi tvoj podpis na fotografijah!

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako luštna vabila in tagce si naredila, to jih bodo otroci veseli :-))
    Luštno in lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. bom kar na enem mestu pohvalila krasne izdelke v tvojem blogu.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. iii, kako lepo znas tematiko preplesti in prenesti na vabila oz. cestitke. Prekrasna vabila, sploh tisti sloncki so mi tako zelo vsec. Pa ti zajcki so res super ideja. Vse je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slončki, pa zajčki,...... sama simpatična bitjeca, ki si jih prav slikovita prenesla na voščilnice. Luštno!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Iii kako luštni in nežni izdelki.Zajčki košarkaši pa zmagajo :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Si pa res pridno trenirala, predno si začela pisati blog :-) Oboja vabila so mi zelo všeč Krasna, razigrana, otroška. Voščilnica z zajčki pa zmaga na celi fronti! Super simpatična je :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo kako so lepi...tisti tagci s slončki so pa res super. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse, kar si pokazala, mi je zelo zelo všeč! :)

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...