torek, 7. januar 2014

Metulji, metuljčki ...

Prejšnjo objavo sem naknadno dopolnila, ker sem po branju komentarjev ugotovila, da je nisem dovolj jasno napisala. Voščilnice "mojster za vse", ki sem jo najprej objavila, nisem naredila za mojega očeta, zanj sem jo namreč izdelala že lani in je bila navdih za letošnjo - za enega drugega mojstra. Zato sem dodala še fotografiji originalne voščilnice (iz predblogovskih časov), katere ponosni lastnik je moj oče :)

Čeprav smo sredi zime, pri nas doma letajo metuljčki. Zadnji dan leta sem hčerki ponudila v barvanje snežaka, a me je odločno zavrnila in rekla, da bi barvala metulje. Pa je mami spravila v pogon big shota in narezala nekaj metuljev. Nina je izbrala še distress blazinice (uganili ste - samo roza in vijolične odtenke), čopič in lonček z vodo. Na podlago je naredila odtis z blazinico, nanj sem ji posula ščepec bleščečega prahu (perfect pearls), malce poškropila z vodo in barvanje se je lahko začelo ...


Bleščeči metulji - v živo se tako lepo lesketajo.


S preostankom barv, ki so ostale na podlagi, je pobarvala še list akvarelnega papirja. Iz njega sem s šablono Mame Elephant izrezala dva pravokotnika, ki sva ju uporabili za ozadje. Naslednji dan je sama nalepila ozadje in metulje na voščilnici.


Nekaj metuljev je ostalo brez ozadja, zato sem jo naučila še ene tehnike. Na podlago je naredila odtise treh distress blazinic, malo sva jih popršili z vodo, potem pa je v barvno lužico pomočila akvarelni papir in nastalo je krasno ozadje.


Za namenček je mami dobila naročilo za rojstnodnevno voščilnico v roza ali vijolični barvi in pod vplivom Nininega ustvarjanja uporabila kar obe plus metulje :)


Prav na hitro pa sta nastali še dve špangici za Nino in njeno malo prijateljico iz vrtca, s katero skupaj obiskujeta plesne urice: Eva pleše v roza krilcu, Nina pa v vijoličnem. Ko sta dobili še špangici, sta frfotali naokrog kot dve razposajeni metuljčici :)


Prijazen dan želim,

10 komentarjev:

  1. Tukaj pa se zelo lepo vidi, kako ima tvoja hci ustvarjalno zilico po tebi. Zelo lepo, kar sta ustvarili skupaj in tudi ti sama. In tisti dve iz prejsnje objave sta tudi mojstrski. Obvladas, ni kaj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako sta lepo ustvarjali skupaj, prav lušno je pogledati potem izdelke, ki kar žarijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. iii, kako lepo, super ustvarjanje:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Mama umetnica, deklica umetnica. Vse se prenaša in to na čudovit način.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni so ti metulji, prav vsi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšno ustvarjalno vzdušje je pri vas doma. Lepo je videti vse te metuljčke v prav punčkastih barvah. Krasne izdelke sta naredili. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito je pri vas-krila na papirju, krila domišljije,...
    super
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Pri vas se pa res lepo ustvarja :-) Čudovite roza-vijolične metuljčke sta ustvarili. Zanimivo, kako otroci spontano uporabljajo barve, mi pa velikokrat po nepotrebnem kompliciramo :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Awesome with the glittering butterfly!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo pridni sta bili in ustvarili lepe metuljčke :) Špangice pa so takoo cart. Všeč so mi tvoji izdelki Maja.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...