sreda, 29. januar 2014

Liebster nagrada in Oskar

Draga dekleta, zasula ste me z nagradami! Pravzaprav z eno nagrado, Liebster award :) Prva je bila nekaj dni nazaj Teja (moje MaleNoreIdeje), potem so ji sledile Tamara (Življenje je vrtiljak), Martina (Chez moi), Danica (Moje drobtinice23), Urška (Ustvarjalni oblački), Bad Kitty in še Mnemosine (Bolje pozno kot nikoli) - vsem najlepša hvala! Vesela in počaščena sem, da ste se spomnile name in na mojo Hiško iz papirja, ko ste izbirale vsaka svojih enajst nagrajenk.

Ker sem še bolj nova v blogerskem svetu, se sprašujem ... a je velik greh, če ne opraviš vseh nalog? Upam, da ne zamerite, ker bom tole prešpricala :( Trenutno namreč težko najdem čas za blog, materiala se je nabralo za nekaj objav, a so slike še vedno na fotoaparatu, s komentarji sem v zaostanku že dober teden :( Pride čas, ko se enostavno vse nagrmadi na kup in ne zmoreš opraviti vsega, kar bi rad. Prenovljena Liebster nagrada zahteva svoj čas, da opraviš vse naloge, sploh če jo dobiš večkrat. Bom kar Tejo citirala: Uf, težka je tale nagrada. :)


Oskar iz naslova te objave pa ni filmska nagrada, ampak mali fantiček :) Ob njegovem rojstvu sem naredila nežno slončkasto voščilnico. Prijavljam jo na januarski izziv v Ustvarjalnem dotiku, kjer je tema ljubezen - upam, da šteje tudi ljubezen do malih štručk, ki so najlepši sad ljubezni med mamico in očkom :) Uporabila sem belo A6 osnovo za čestitke, črtast papir Forever friends - New arrival, štanco Marthe Stewart slonček in modro-belo vrvico.

15 komentarjev:

  1. Lepa voščilnica.
    Pokukaj malo k meni:)
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Skočite do mog bloga! Čeka vas nagrada!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa je! Prepričana sem, da ne bo problema z izzivom na Ustvarjalnem dotiku :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Enostavna (s tem ne mislim, nič slabega), vendar zelo, zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja, glede nagrade narediš kakor čutiš in se nič ni treba opravičevati, če je ne izpolniš Namen nagrade je, da še drugi najdejo bloge, ki so novejši in še ne tako obiskani, pa tudi to, da se malo bolje spoznamo.

    Vidim, da si zelo pridna v ustvarjanju in tudi ta čestitka s slončkom je tako cart.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, res je težka tale nagrada. Jaz sem nalogo opravila, ampak kot praviš mi je vzela kar precej časa. Pa naj bo.....
    Voščilnica pa je prava lepotička. In že čakam, da pokažeš še kaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Seveda, da nismo hude :) Jaz sem mojo objavo pisala tri dni, ker nisem našla časa. :)
    Voščilnica je pa lepa, ime pa tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je lepa tale tvoja otroška voščilnica. Saj vem, da se ponavljam, ampak obožujem v nulo dodelane izdelke :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoje cestitke, predvsem za novorojene otroke prezema posebna neznost in ljubkost.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vrlo lijepa čestitka.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  11. Nominirala sem te za Liebster blog award, zato pokukaj kaj k meni :D

    HF

    OdgovoriIzbriši
  12. Spet ena prekrasna čestitka :) Všeč so mi ti pastelni toni in dodatki, ki jih je na tvojih čestitkah vedno ravno prav. Bleščeč premaz na črkah in srčku pa tudi prispeva k bolj "bogatemu" izgledu. Seveda si dodana v naš izziv, saj ima ljubezen res več obrazov :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...