petek, 31. januar 2014

Okrogli izziv v CRAFT-alnici

Danes je bil zelo naporen dan, tak, da ga je bolje hitro pozabiti ... Bom kratka ... 

Tale velika voščilnica (A5 format) je v malo drugačni obliki, celoten tekst je na prvi strani, takšna je bila želja. Da jo bo slavljenec lahko dal v okvir, če bo želel.


Prijavljam jo na 100. izziv v CRAFT-alnici.

Še dobro, da je vikend pred vrati - preživite ga lepo.

17 komentarjev:

  1. Te tvoje vejice s ptičjimi hiškami in ptički so fenomenalne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna. I meni se sviđaju jako te granćice i kućica sa ptićicama.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Deluje mi zelo zimsko :) Zaradi modre in bele me spominja na zimsko pokrajino. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgleda preprosto, vendar bogato - preprosto čudovito!

    papa

    OdgovoriIzbriši
  5. fina voščilnica. tudi meni so všeč te vejice in ptičje hišice s ptički, ki jih uporabljaš.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita, všeč mi je osebno voščilo že na prvi strani
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna, lepa hiška in voščilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je ideja, da se voščilo napiše na prednjo stran. Ta tvoja ptičja hišica na veji je vedno znova čudovita :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kljub temu, da dan ni bil ravno idealen, si zopet naredila prečudovito voščilnico. Ta turkizna barva ji tako neznansko paše.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je lepa.
    Hvala, ker sodeluješ na 100. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Tako zelo "čista" je in lepih barv. čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ni kaj drugega za povedat kot, da je čudovita.
    Hvala, da se igraš z nami v 100ti Craft-alnici, Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...