sreda, 22. januar 2014

Zasneženi vrhovi

Še ena hitra objava z voščilnico za hribolazko. Gore sem ročno izrezala, jih pobarvala z distress blazinicami in "zasnežila" z belim embosing prahom.


Kot napovedujejo, bomo v petek dočakali sneg, ki tokrat ne bo pobelil le vrhov gora. Bo treba pripraviti rokavice, šale in lopate za kidanje!

Danes pa uživajmo v sončku :)

20 komentarjev:

  1. Lepa voščilnica in lušno si ustarila gore.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna. Všeč mi je kako si uporabila drevo, sama imam z njim vedno težave :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav pogrešam objave z gorskimi motivi. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, kako je lepa! Všeč mi je, kako si zasnežila vrhove.

    OdgovoriIzbriši
  5. Očitno boš z voščilnico res privabila sneg :) Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fajna je, pove vse in te gore si super zasnezila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau kako dobro si zasnežila hribe. Zelo je lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Domiselna in zelo lepa popotniška voščilnica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepi zasneženi vrhovi in pokrajina.

    OdgovoriIzbriši
  10. kako lepi sneženi vrhovi! krasna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Živjo, na mojem blogu te čaka nagrada. :) Preveri. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. So loving the background mountains!!! Very Pretty scene <3

    OdgovoriIzbriši
  13. iiijoj kako prisrčno voščilnico si naredila in vrhovi gora se mi najbolj dopadejo :-))
    Zelo šik!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa je.. Jaz bi tudi takšno. :)
    Pa poglej na moj blog. ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepo voščilnico si naredila.
    Pokukaj malo na moj blog:)
    papa

    OdgovoriIzbriši
  16. Luškane voščilnice delaš in tale ni izjema! lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...