četrtek, 9. januar 2014

Moje najljubše iz 2013

Na več tujih blogih sem v prvih dneh januarja zasledila, da ustvarjalke objavljajo svoje najljubše izdelke iz preteklega leta. Ker sem se v hiško iz papirja naselila šele sredi oktobra, sem se odločila, da vam pokažem nekaj voščilnic iz predblogovskega obdobja :)

Začela bom s tisto, ki jo je dobila moja čudovita mavrična deklica za 3. rojstni dan. Narejeno z ljubeznijo.


Konjiček v pravljični deželi je razveselil Ninino prijateljico Kajo, veliko ljubiteljico konjev. Ker nimam šablone, s katero bi izrezala konja, sem malo poguglala, našla tega črnega lepotca, ga natisnila in ročno izrezala. 


Sanje je ujela moja prijateljica, Kajina mamica :)


V spomin na nepozaben izlet v Provanso sem prijateljici naredila provansalsko hiško z lončkom sivke pred vrati.


Moja najljubša velikonočna:


 Cvetje v košarici za mojo teto:


Šopek v keramičnem vrču za gospo, ki se ukvaja s keramiko:

 

Dve voščilnici z razgledom:



Zahvala učitelju glasbe ob koncu šolskega leta:

 

Za konec poročna v nenavadni barvni kombinaciji, takšna je bila želja, rezultat pa res lep:


Hmmm, veliko je tega, bo morala biti še ena objava :)

13 komentarjev:

  1. Zelo lepo. Sem vesela, da si se odlocila narediti to objavo in nam pokazala vse te lepoticke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ena lepša od druge. Prav vidi se, da niso narejene kar tako, ampak za znanega prejemnika in njemu "pisano na kožo". Le pokaži še preostanek. So čudovite in jih je veselje ogledati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela sem, ker si se odločila za blog in nam predstavila voščilnice iz predblogovskega obdobja. Čudovite so in le pokaži še ostale!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so, prav vse po vrsti, še dobro, da se mi ne potrebno odločati, katera je favoritka :-) In super, da si se jih odločila pokazati :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo se je sprehajati z očmi po tvojih izdelkih. Tako "na kožo pisani" so.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res lepo, da si nam pokazala te voščilnice. Čudovite so. Ena je lepša od druge :-) Z veseljem bom pogledala še ostale "prejšnje".

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita pred blogerska kolekcija voščilnic.
    Težko bi se odločila le za eno
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse so zelo lepe...tiste z razgledom pa najbolj. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito! Resnično... čudovito! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. What fabulous collections of cards! Love each one :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse so zelo lepe in težko bi izpostavila, ker je vsaka svoj zgodba :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...