sreda, 17. junij 2015

Ko me inspirira ... bokeh

Že lani avgusta, ko je Dawn iz Wplus9 objavila video navodila za izdelavo bokeh ozadja, sem si to tehniko dala na seznam "nujno preizkusi". Pa kar ni in ni prišla na vrsto, niti potem ne, ko so Sonja, Renata in Andreja začele objavljati krasne bokeh voščilnice. Najbrž zato, ker imam ta seznam samo v glavi in ne na papirju, hehe ... Zdaj pa me je izziv Ko me inspirira ... #37 le "prisilil", da sem se je lotila - hvala, Vladka in Tina! :) 

Po navdih sem šla na Pinterest in izbrala dve fotografiji. Pri prvi s silhuetami metuljev sem takoj pomislila na Tinino stencil šablono. Sivo ozadje sem zamenjala z roza in metuljem dodala še napis - najnovejše najčudovitejše pridobitve iz Najlepšega para, šablono Sreča in  štampiljke Sreča čaka nate.

 
Vir





















Zelo mi je bila všeč tudi tale druga fotografija s srčkastim bokeh efektom.

Vir


   










Ker je bila ura že pozna in ker se moja bela pigmentna blazinica suši celo večnost, sem se odločila, da ne bom na temno ozadje dala svetlih srčkov, pač sem se vse skupaj obrnila. S svetlo roza Spun sugar distress blazinico sem pobarvala celotno ozadje, potem pa sem nanj postavila stencil šablonico Simon Says Stamp Falling hearts in z isto barvo dodala drobne srčke. Šablono sem malo zamaknila in dodala nove srčke z Victorian velvet distressom in nazadnje z Worn lipstick. Čez vse to sem še enkrat senčila s Spun sugar in ob robovih z Worn lipstick, da so srčki postali še malo bolj zabrisani, tako kot se za bokeh spodobi. Dodala sem samo še čudovit napis iz Ustvarjalnega dotika in dva kristalčka v obliki srca.


Prvo voščilnico z metulji prijavljam k Tini v junijsko galerijo Najlepšega para in v CRAFT-alnico - nekaj novega, nekaj starega (novo: bokeh tehnika, napis in stencil šablona iz Najlepšega para, distress blazinica Abandoned coral; staro: Hero arts bela pigmentna blazinica, moja priljubljena črna Versafine blazinica, okvirji Mame elephant, ki jih večkrat uporabim, Memory box stencil šablona s krogi in vse ostalo, kar sem uporabila).

Drugo voščilnico s srčki pa prijavljam na izziv Ko me inspirira ... #37 - bokeh tehnika. Hvala za navdih, še se bom lotila te tehnike! 

Ob koncu bi se želela iz srca zahvaliti vsem za izrečeno sožalje v prejšnji objavi. HVALA VSAKI POSEBEJ! Življenje se počasi vrača v stare tire, veliko ustvarjam, predvsem zahvalne voščilnice za konec šolskega leta, a mi potem zmanjka časa za objave ... in še za kaj drugega tudi. Življenja brez ustvarjanja si ne znam več predstavljati ♥

Vse dobro želim,
Maja
 

19 komentarjev:

  1. Maja, čudoviti sta, tile srčki in metuljčki kar razsujejo lepoto in ljubezen, zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, obe sta hudo dobri, topli in nežni. Težko bi se odločila, katera mi je bolj blizu, so pa mogoče srčki tako "srčkasti":))) Bom prišla po lekcijo:))
    LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Maja, tvoji čestitki v bokeh tehniki sta preprosto povedano čudoviti! :-) Hvala, ker se igraš z nami na #136 izzivu Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. o, čudoviti sta obe, metuljčki pa sploh, ta šablona je odlična.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo je znova priti na obisk na tvoj blog. Tudi tokrat si nam postregla z dvema čudovitima izdelkoma in na obeh je krasno prišla do izraza bokeh tehnika. Zelo sem vesela, da si našla čas in preizkusila tehniko ter se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fajn, ker si se zopet oglasila in nas s čudovitima voščilnicama povabila na obisk.
    Všeč mi je, ker si za ustvarjanje uporabila fotografijo Vse skupaj deluje kot krasna celota.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitki sta res čudoviti.
    Me veseli, da sva se spoznali prejšnji teden v LJ.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fenomenalni sta in vsaka je razred zase v tej tehniki. Mogoče me malenkost bolj prepričajo srčki, ker so unikatni, ma tudi senca metuljev na pisanem ozadju nej švoh :). Ti kar ustvarjaj, ma potem ne pozabi deliti z nami ;).

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse tako pridno ustvarjate v tej bokeh tehniki jaz pa samo občudujem vaše izdelke, bo treba tudi probati. Zelo lepi voščilnici si ustvarla,upam da v kratkem pokažem še jaz kakšno v tej tehniki.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Maja....tako lepo je videti tvoje mojstrovine. Obe sta mi vzeli sapo...

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo! Občudujem, kaj si naredila na podlagi najdenih fotografij!

    OdgovoriIzbriši
  12. Wauu Maja. Čudoviti sta. Če nihče si me ti prepričala, še danes poskusim.. Bokeh vdam se ;).
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Obe voščilnici sta zelo lepo in krasno ti je uspela boken tehnika :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v Craft-alnici ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  14. Obe sta čudoviti, vsaka ima svoj čar. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...