torek, 23. junij 2015

Počitnice!

Niti najmanjšega namena nisem imela biti danes tako dolgo pokonci in objaviti voščilnico, ki sem jo takoj po končanem delu fotografirala kar na moji ustvarjalni mizi ... Ampak ker je jutri zadnji šolski dan in se začnejo težko pričakovane počitnice, bo tale voščilnica kot nalašč za vse srečne šolarje :) Mimogrede pa še ulovim izziv v CRAFT-alnici, hehe ... 

Sodelavka me je prosila, če bi ji lahko naredila voščilnico za njena dva otroka. Sin je zaključil 2. letnik srednje šole, hčerka pa 8. razred. Predlagala je, da na voščilnico postavim dva otroka (ker večjih nimam, sem si privoščila malo umetniške svobode in uporabila kar malčka Mame Elephant), ki bi v zrak spustila dva balona, na katerih bi bila napisana njuna razreda: 2.MB in 8.c. Super ideja!!! Med delom sem se spomnila na še neuporabljeno šablono letala, ki za seboj vleče zastavico in v hipu sem vedela, kaj bo pisalo na zastavici :)


Barve so malo čudne, jutri jo bom še enkrat slikala ob dnevni svetlobi ...

Dodano 24. junija: tale fotka bo boljša :)


Voščilnico prijavljam k Tini v junijsko galerijo Najlepšega para (balončka sta njena) in v CRAFT-alnico na izziv Nekaj novega, nekaj starega (nova je Impression obsession šablona letala z zastavico + prvič sem ob zaključku šolskega leta delala voščilnico za šolarje, dosedaj sem jih vedno delala samo za učitelje :) Ostale stvari so bolj ali manj stare.)

Lep zadnji šolski dan želim in vesele počitnice! :)

Maja

15 komentarjev:

  1. Krasna je, prav vse mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. jupi, počitnice in full svetovna ideja se mi zdi, da sta oba otroka dobila voščilnico. Super izraža veselje in svobodo počitnic.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudo simpatična, veliki ali mali, vsi so veseli, ko nastopijo počitnice (tudi starši:))) Na tvoji čestitki se prav vidi vse to zadovoljstvo ob koncu pouka - in letalo z napisom - odlična ideja. Je pa resnično razlika med slikanjem ob tisti pravi svetlobi in slikanje pod lučjo. Tudi jaz sem vedno razočarana, ker se barve tako spremenijo. Pozdravček:)) Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja o balonih, ki odletijo :-)) Kot celota pa mi je čestitka zelo lepa!
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v Craft-alnici ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lušno čestitko si izdelala. Ozadje je svetovno, mlada nadobudneža z baloni pa krasna ideja. :-) Lepo, da si za rep ujela izziv. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako simptično se mi zdi obdariti na takšen način šolarja i še posebaj dijaka.
    Zelo luštno si naredila voščilnico polno simbolov in yess, končno počitice.
    Hvala, da si se nam pidružila Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. zelo simpatiko, baloni, ki letijo v nebo in pa tale napis za letalom, super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hura za počitnice. Naj bodo dooolgeee in polne lepih trenutkov.
    Krasna ideja, da si svoja šolarja presenetila s tako prikupno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si preseentila šolarja - to je res nekaj novega, saj smo bolj vajeni zahval za učitelje. Meni tudi nočna fotka ni švoh, čeprav pa res barve zaživijo šele an dnevni svetlobi. Ideja z baloni pa je svetovna :).

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav cortkano čestitko si naredila.
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  11. Koliko čudovitih izdelkov sem zamudila. Tale z baloni je super, tako nežna in navihana.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...