sreda, 30. september 2015

Gostja CRAFT-alnice - tretjič: roza pentlja in Bambi

Prišel je čas za moje tretje, zadnje gostovanje v CRAFT-alnici. V čast mi je, da je ravno ta izziv nekaj posebnega. Najbrž se večina od vas spomni lanskega oktobra, ko smo ustvarjalke zavzeto ustvarjale voščilnice z roza pentljo in jih poklonile Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna. Andreja in Lili sta se dogovorili, da akcijo ponovimo tudi v letošnjem rožnatem oktobru, zato je tema 144. izziva


Tokrat boste izdelovale voščilnice, ki morajo obvezno vsebovati roza pentljo. Tiste, ki se boste odločile, da svoje voščilnice poklonite Europi Donni, pišite na elektronski naslov craft.alnica@gmail.com, da vam bosta Lili in Andreja sporočili naslov, kamor boste poslale svoje izdelke. HVALA!

Moja prva voščilnica, ki sem jo izdelala v ta namen, je optimistična in igriva, z vzpodbudnim  napisom iz Ustvarjalnega dotika. Naredila sem jo v obliki balona (od naše Tine, seveda). Srnici z roza pentljico okoli vratu delajo družbo metulji, vsi skupaj pa gredo v septembrsko galerijo Najlepšega para.


Pred kratkim sem po dolgem iskanju le prišla do rezalne šablone francoskega proizvajalca Kesi's Art - ljubka srnica me je do konca očarala in prejšnji teden sem jo postavila na prav vse voščilnice, ki sem jih izdelala ... tako da lahko v prihodnjih dneh pričakujete četico bambijev :)))


Da vam bo jasno, odkod moja obsedenost s srnicami, vam pokažem nekaj slikic :)
To je Bambi ♥


Konec meseca maja daljnjega leta 1999 
je naša družina po spletu okoliščin dobila malega srnjačka. 
Čisto pravega, najbolj nežnega in ljubkega srnjačka! ♥ 
Še sreča, da imam fotografije kot dokaz, drugače bi mislila, da so bile to le sanje :)  


V slast mu je šlo listje naravnost z drevesa ...


 ... cvetje na vrtu (mačehe je oboževal)....


in cvetje ob ribniku :)


 A se ni nihče jezil nanj. Le kako bi lahko bil jezen nanj?
Samo poglejte te učke, ta mili pogled :)


Njegov najljubši kotiček je bil ob ribniku,
izbral si ga je že takoj, ko je prišel k nam (glej tudi prvo slikico).


Do zime je že precej zrasel ...


Takole je počival ob zaledenelem ribniku
(tisti, ki ste me spremljali že lani, se morda spomnite objave o našem ribniku)


Pa ni zrasel le Bambi, zrasli so tudi rožički :)


 Po enem letu življenja pri nas je prišel čas, ko smo se morali posloviti.
Srnjaček je postal velik fant in naš vrt je postal premajhen zanj.
Slovo je bilo zelo težko, saj smo ga imeli neskončno radi ♥


Svobodo je našel v gozdovih na Rogli.

Tako, tole je res ena zelo dolga objava :) Če ste se prebili do konca, vas še enkrat povabim, da se pridužite CRAFT-alnici in Europi Donni na izzivu Roza pentlja, za navdih pa pokukajte še k Lili in Andreji. Dragi dekleti, HVALA za povabilo, lepo je bilo sodelovati z vama! 


Vse dobro želim,
Maja



16 komentarjev:

  1. Draga Maja, sedaj si me pa dobila na šibki točki:), ob tvoji objavi sem do konca raznežena in objokana. Všeč, in to zelo, mi je tvoj Bambi na balonu in roza pentlja mu več kot paše - seveda, saj je deklica:) Ampak zgodba, ki se nadaljuje mi je segla v srce in me spomni na vse živalce, ki so bile v mojem življenju in sem jih izgubila:(
    Hvala za tvojo lepo zgodbo, izzivu pa se bom pridružila več kot 100%.
    Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna voščilnica in zelo lepa zgodba, prebrala sem prav vso in verjamem, da je bilo slovo na koncu zelo težko. A kaj hočemo, takšno je življenje...

    OdgovoriIzbriši
  3. Všče mi je, ker boste punce pri CRAFT-alnici zopet dobrodelne. Tvoje mesto GDT je bilo vsekakro zasluženo, saj imaš fantaatične izdelke! Tudi tale bambi je svetoven, tisti originalen pa še bolj. Čudovita zgodba in upam, da ta lepi srnjak uspešno kralju po Rogli še dan danes :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Maja, hvala tudi tebi, da si se odzvala najinemu povabilu.
    Čudovito voščilnico si naredila in všeč mi je tvoja bambi z roza pentjo :-))
    Da o sami zgodbi, ki si nam jo zapisala, ne govorim. Mislim, da si nas vse raznežila .-) Čudovite fotke in lepa izkušnja, ki je ne boš nikoli pozabila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštno voščilnico si naredila, ta roza pentlja čist kjut paše bambiju :) Se pridružujem Andreji tudi mene si čist raznežila s tole zgodbico :) Lp Lea

    OdgovoriIzbriši
  6. Voščilnica je prekrasna, ampaaaak ... vaš bambi je pa lep do neba in nazaj in neskončno fouš sem ti za tole srnjačkasto crkljanje. :) Jaz bi tudiiii!

    OdgovoriIzbriši
  7. ja, res prekrasna voščilnica, drugačna in domiselna, ampak tale pravi srnjaček pa prekaša vse, tako ljubek ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Po ogledu fotografij vašega bambija mi je čisto jasno, zakaj si tako dolgo iskala primerno šablonico bambija. :-)) Res je ljubka. Všeč mije, kako lepo si ga postavila na travnik med metuljčke in mu privezala roza pentljo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo, ob tej objavi pa sem se čisto raznežila. Kakšen ljubek bambi je za nekaj časa bil vaš družinski član. Krasne fotke.
    Voščilnica je krasna. Pa napis tako lepo paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepa objava. Krasna voščilnica in slike. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Kakšna pravljična objava in še tebe takole vidimo. :) Tudi voščilnica mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit izdelek, prepleten s čudovito zgodbo. Kako težko se je potem od teh naših "hišnih" ljubljenčkov ločiti, ko morajo oditi tja, kamor sodijo. Hvala, ker si to delila z nami. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  13. Maja, zdaj si pa čisto pobožala mojo živalsko dušo....Srečna si, da si imela takšno čast...preživeti nekaj trenutkov s tako nežnim bitjecem.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako je cart ta srnica, samo ne tako kot vaša prava. Ti kar zavidam čas in cartanje z njo. Lepo, da ste jo pustili v prostost.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja to je pa tako lepa objava.....kako ste lušni. To je bila pa zanimiva izkušnja. Zdaj pa razumem, zakaj si izbrala ta motiv. Lepa je. čao

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...