ponedeljek, 14. september 2015

Ko me inspirira... drevo

40. izziv Ko me inspirira ... me je takoj pritegnil, saj zelo rada uporabim motiv drevesa na voščilnicah. Tole drevo je namenjeno učiteljici glasbe in na njegove veje sedajo ptički - učenci :)

Thank you from the ♥ - a card for the music teacher

Veliko (A5), pisano, veselo voščilnico lepim tudi k Tini v septembrsko galerijo Najlepšega para, saj sem uporabila njen napis, note in ptička - tistega večjega, ki predstavlja učiteljico :)

Dodajam še moj prvi NBUS Challenge #5 (my NBUS item is La-La Land fence die).



Kljub dežju vam želim lep dan,
Maja

18 komentarjev:

  1. O kolk je pa tole kjut <3
    Čudovito in dovršeno

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna voščilnica, zelo domiselna in tako pozitivna. TOP!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje voščilnice so vedno tako "lične", čudovitih barv ter pravega izbora in postavitve vseh elementov na voščilnici. Tako, da bi jo kar gledala in gledala...in se je nikoli nagledala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. krasno drevo, to s ptički je odlična ideja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, kako je pa tole lepo! Čisto tvoja je, vesela, razigrana in čudovito izdelana. :-) Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Resnično izvirna ideja. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa simbolika, da si uporabila ptičke za učence glasbene šole. Učiteljica je bila prav gotovo vesela takšne simpatične voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno drevo s pojočimi ptički.

    OdgovoriIzbriši
  9. :)) Prav osvetli dan, tale voščilnica :) Tako je vesela in pisana, drevo je čudovito in nebo prav tako. Luštna za 10.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna je v svoji pisanosti in lepim ozadjem!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita, se pridružujem predhodnicam
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  12. Jej, Maja...kako zelo mi je lepo tvoje drevo in vsak odtis in detajl okrog njega :-). Srečna učiteljica...

    OdgovoriIzbriši
  13. 10+ za simboliko in izvedbo -ideja je svetovna :).

    OdgovoriIzbriši
  14. Your sweet musical thank you card is perfect for the music teacher, Maja! I love how you have added such much detail! Thank you for playing in my NBUS Challenge #5 ~ so long ago! I’m sorry that my nursing duties have delayed me in coming by to thank you. And I want to thank you for joining me as a follower! It's a pleasure to meet you and return the compliment! I hope to see you again soon! Enjoy your day! Hugs, Darnell (PS I love that delightful profile photo of you and your daughter!)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...