sreda, 2. september 2015

Gostja CRAFT-alnice - prvič

Andreja in Lili iz CRAFT-alnice sta me povabili, da se jima kot gostja pridružim v mesecu septembru - dekleti, najlepša hvala, v čast in veselje mi je sodelovati z vama! ♥


Prvi izziv, ki vas čaka septembra, je tale skica:


Takole sem se jaz spopadla z njo. Spopadla je kar pravi izraz, ker jaz in skice ... nismo najboljše prijateljice :))) Ampak izzivi so zato, da se premaknemo iz cone udobja in preizkusimo kaj novega! Po dolgem tuhtanju sem se odločila, da bom poskusila združiti ta izziv z naročilom voščilnice za starejšo gospo, ki naj bi asociirala na hišo na Gorenjskem in nageljne. 

Ozadje je narejeno s Hero arts štampiljko Woodgrain in senčeno z distress blazinico Gathered twigs. Pod tri pravokotnike sem dala plast paus papirja, ki sem ga na obeh straneh izrezala s priljubljeno štanco Marthe Stewart Doily lace. Za napis sem izbrala Čestitke iz Najlepšega para, ker ima črka K podobno vijugico kot "listki" pri nageljčkih.


Nageljni so bili izziv zase. Ne spomnim se, da bi kdaj zasledila kakšno šablono za nageljne, in tako je bila potrebna improvizacija. Prebrskala sem vse šablone za rože, kar jih imam, in nazadnje le našla majhno rožico iz kompleta Savvy Stamps Flower blossom set 1, ki se mi je zdela primerna. Za listke pa sem uporabila lepo vijugico My favorite things Fancy flourish.


Izzivi/Challenges:


Za navdih pokukajte še k Andreji in Lili - prisrčno vas vabim k sodelovanju!

Maja

22 komentarjev:

  1. Bravo, čudovito ti je uspelo! Nageljčki so prekrasni in čipka iz paus papirja naredi čestitko še posebej cart.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke!!! Krasna voščilnica -zelo lepi dodatki
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za GD pri CRAFT-alnici :). Voščilnica je čudovtia in sploh ni videti, da ti skice ne ležijo. Čipka iz pauza mi je noro všeč, saj da tisto piko na i celoti.

    OdgovoriIzbriši
  4. This is such a pretty card! Great design! Thanks so much for joining us for Anything Goes week on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja, čestitke za sodelovanje v Craft-alnici...in za to čudovito čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za gostjo v Craft-alnici in tudi za krasno voščilnico s katero si do pike zadela skico.

    OdgovoriIzbriši
  7. čestitke za gostovanje v craft-alnici, super! tale voščilnica je pa tudi perfektna, ta paus, pa ti nageljni ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Maja, hvala tudi tebi, da si se nama pridružila v Craft-alnici. Moram priznati, da mi je tvoja voščilnica noro, noro lepa. Prav nič ni opaziti, da ti je delala težave. Krasno si se znašla z nageljnom, zelo realistično deluje na vijugici.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi meni skice ne sedejo. :-)) Zelo domiselno si se "spopadla" z dano postavitvijo. Všeč mi je čipka iz pausa. Nagelj si prelepo naredila. Osnova pa je spet poglavje zase. Prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za gostjo.
    In lepa čestitka ti je uspela
    Nageljčki so pa pristni

    OdgovoriIzbriši
  11. Super si naredila voščilnico po dani risbici. Zelo mi je všeč ;)
    Pozdravček v vaše kraje, Jana

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si naredila voščilnico po dani risbici. Zelo mi je všeč ;)
    Pozdravček v vaše kraje, Jana

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno si se znašla z izzivi tako s postavitvijo kot z nageljni.

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja, uspešno si se spopadla s skico :) Čudovita voščilnica in nageljčki so pikica na i.

    OdgovoriIzbriši
  15. Maja, čestitke za gostovanje v Craft-alnici! Z voščilnico si se pa tako čudovito znašla! Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  16. Maja Hvala Ti, ker si se odzvala najinemu povabilu ... v veselje nama je!
    Zelo lepo in zanimivo si se lotila skice in izdelala prekrasno voščilnico. Nageljčki so čudoviti :-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke za gostovanje v Craft-alnici. Tvoj "gang" je pa tako odlično izpadel, da ima človek občutek, da stoji pod njim in vonja nageljčke. LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke. Tvoja voščilnica je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  19. Maja, čestitke za gostovanje v teamu Craftalnice! Krasno voščilnico si naredila po skici in hkrati ujela željo naročnice. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Maja, tole si zadela "u nulo"; nageljni so ti čudovito uspeli. Res pravi gorenjski motiv.

    OdgovoriIzbriši
  21. Maja, tole si zadela "u nulo"; nageljni so ti čudovito uspeli. Res pravi gorenjski motiv.

    OdgovoriIzbriši
  22. Tale stavek mi je bil najbolj všeč: "da se premaknemo iz cone udobja"...pa še kako prav imaš. Za tako stvar se ponavadi tudi bolj potrudimo in jaaaaa, zato so mi tako všeč taki izzivi....kar fino premigajo včasih že zakrnele možgančke. Tile tvoji improvizirani gorenjski nageljni so kot pravi, 100% si jih zadela. Barvna kombinacija je fenomenalna, s skico si se poigrala kot tavelika. Čudovita voščilnica.
    Čestitke za gostjo, me pa veseli, da te lahko vtaknem med moje dnevnike, ker si krasna ustvarjalka. (to bi bolj pasalo na začetek komentarja). čao

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...