torek, 1. september 2015

Moj sonček ♥

Če je v mojem življenju kdo, ki je konstanten vir veselja in smeha, potem je to zagotovo Nina ♥♥♥ Nobenega dvoma ni bilo, kateri napis bom uporabila na voščilnici za njen peti rojstni dan, ki ga je praznovala v mesecu maju - ZELO zamujam z objavo :) Tina, ki je ustvarila tale čudovit napis, je tudi en tak velik sonček, in prav nič me ne čudi, da sta si z Nino tako všeč :))) Draga Tina, se vidimo na tvoji naslednji predstavitvi, upam da bo kmalu! ;)


Šablone Kesi'art za prikupno deklico sem si strašansko želela, odkar sem jo nekoč videla nekje na spletu, in kar precej sem se namučila, da sem prišla do nje, saj so jo žal prenehali izdelovati. V kompletu sta bili tudi mašnica in čarobna palčka. Krilce sem okrasila z mini bleščečimi srčki, ki sem jih dodala tudi v "tresoči del" voščilnice.


Tisto, kar se poleg malih srčkov še potresa v metuljčkastem okencu, so jedilni okraski za torte in kolačke! Nina jih je enkrat pozimi našla v kuhinjski omarici in zanimalo jo je, če pisane metuljčke lahko dam na voščilnico zanjo - ja, že takrat je razmišljala, kakšno voščilnico bo dobila od mamice za rojstni dan čez nekaj mesecev! :))) Pošteno me je presenetila in mi dala velik izziv, ki sem ga na koncu uspešno rešila s tresočko :)


Natanko čez eno leto bo Nina prvošolka ... kako (pre)hitro rastejo ti naši otroci! Srečno vsem prvošolčkom in ostalim šolarjem!


Izzivi/Challenges:

14 komentarjev:

  1. Najprej vse najboljše tvoji Nini :-))
    Ti pa si se zelo lepo potrudila in ji naredila fantastično voščilnico. Super si se znašla in tresočka je res prelepa. Barvna kombinacija je noro dobra.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super sweet shaker card! Such a wonderful design!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna čestitka za res posebno princesko. Šablonca je tudi meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico si ji naredila,posebej mi je všeč da je tresočka in ozadje.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. kakšna domiselna tresočka in pa vse najboljše nini, šablona pa je tudi meni všeč. ja, mi bomo tudi šli natančno čez eno leto v šolo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res luštna šablonca in voščilnica tudi, tako sončkana :)) Uživajte, pozdravčke :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke tvoji Nini in hkrati tudi čestitke za perfektno izvedbo voščilnice zanjo :) Čudovita je; tako barvna kombinacija kot tudi metuljček s "tresočko", napis ter šablonica :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, Nina praznuje!!! Pošiljam ji vse najlepše želje pomnožene s 5....pa naj vam vsem čas teče lepo počasi, da se boste naužili trenutkov skupaj :-).
    Voščilnica pa je prepolna mamine ljubezni.....

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam Nini za njenih 5 let!
    Tvoja voščilnica pa izžareva milino in srčnost. Pa še sladka je :)

    OdgovoriIzbriši
  10. vse najboljše mali dami
    krasna voščilnica za sladkih 5
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. U bravo za otroke, ki nam postavljajo vedno nove in nove izzive. Voščilnica je prekrasna in ni dvoma, da je bila Nina zelooo zadovoljna, kaj?

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke mali navihanki - 5 let pa res ni kar tako :)!. Zastavial ti je super izziv, ki si ga opravila z odliko. Voščilnica je res cart in ima tisto posebno noto ljubezni oz se vidi da je narejena iz srca :).

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitam vaši sončici, lepo voščilnici si ji naredila in res domiselno si ugodila njeni želji.
    Hvala, da si se nama pridružila in srečno pri izzivuu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh, kako je lepa! Super si rešila zadrego, kako uporabiti dekoracijo za torto na voščilnici. :-)) Izrez deklice je zelo lep. Krasno ozadje! :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...