ponedeljek, 25. november 2013

Ultramaraton

Rojstnodnevna voščilnica za tekača - hmmm, trd oreh. Med pripomočki nimam nobene šablone ali štampiljke na to temo. Dobila sem še dva podatka: doma je v Novi Gorici, odpravlja se na ultramaraton v Berlin. Prijateljica, ki je tole voščilnico potrebovala, je predlagala zemljevid z obema krajema.

Med svojo zalogo vsega mogočega, kar hrčkasto shranjujem za vsak primer, sem našla črno-belo natisnjen zemljevid Evrope. Ustrezno sem ga zmanjšala, pobarvala z distressi, na vrh odtisnila štampiljko kompasa, izdelala tablo, ki kaže proti Berlinu in na zemljevid dodala še Novo Gorico.


Lani sem kupila male štampiljkice črk in številk, ki mi večkrat pridejo prav, ko je treba napis "stlačiti" na majhen prostor. Sestavljanje takšnih napisov je sicer zelo zamudno početje, a z njimi lahko rešiš marsikatero zadrego :)  

Lep dan želim ...
 

7 komentarjev:

  1. Bravo...super ti je uspelo.Všeč mi je tvoj zemljevid na voščlnici.
    Hvala,ker si obiskala moj blog :)
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si se znašla s tem zemljevidom :-) Voščilnico si zelo lepo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Še en dokaz, kako se da z malce domišljije in ustvarjalnosti narediti čudovit izdelek iz tistega, kar imaš doma (tudi sama sem hrček po naravi :)). Se mi zdi, da te takšni izdelki in naročila silijo k razvijanju tvoje ustvarjalnosti. Čudovita je. Tako preprosta, ampak toliko simbolike je v njej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo. Napravila si prekrasnu čestitku. Svaka čast na ideji.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo dobro si rešila problem, kaj naj bo glavni motiv na rojstnodnevni voščilnici. Voščilnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Enkratno si se znašla in nastala je super voščilnica, pravšnja za tekača.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si se znasla in lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...