nedelja, 17. november 2013

Popravljalnica koles

Franci ni uradni popravljalec koles, se pa rad loti popravila, kadar je to potrebno. Če recimo poči guma in žalostno obleži na cesti v obliki osmice ...

Več proizvajalcev ponuja šablone za kolesa, moje najljubše kolo je Little pink bicycle (Cherryl Lynn). Lahko je luštno žensko kolo s košarico in drobnimi rožicami v njej, lahko pa tudi bolj športna izvedba za moške. Tudi za ženske, seveda. Po potrebi je lahko tudi brez gume :)


Moj oče, ki je pravi mojster za vse, mi je iz stare konzerve naredil kaveljček, na katerega sem obesila pokvarjeno kolo. Večji izziv je bila počena guma. Iz papirja je nisem mogla izrezati, ker ga ne moreš  lepo "zložiti" v osmico. Poskusila sem s črnim filcem, kar se je na koncu sicer obneslo, vendar sem imela nekaj težav z lepljenjem osmice na voščilnico; "guma" je namreč tako tanka, da se mi je filc dvakrat strgal, preden sem tretjo gumo končno uspešno prilepila na papir.

Ko sem si že drugi dan razbijala glavo s sestavljanjem dobrega napisa in to mimogrede omenila sodelavki, je malce pomislila in rekla: "Če kolo ti zataji, Franci za vse poskrbi!" To je to! Hvala, Nataša! :) No, jaz vsekakor rajši izdelujem voščilnice kot sestavljam verze :)

Bodite lepo.

6 komentarjev:

  1. iiijoj kako fletna voščilnica :-))
    Kako lepo si naredila pravo popravljalnico koles! Čudoviti detajli. Zelo mi je všeč

    OdgovoriIzbriši
  2. iii, kako je to super in dodelano s tem kaveljckom in poceno gumo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo, zelo luštna in lepo izdelana voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica in super simbolika, ideja. Všeč mi je tudi ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna čestitka, a lijepe su ii sve ostale. Slucajno sam naisla na tvoj blog i jako mi se svidja.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna super ideja! Igra besed in lušten motiv :) Opečnat zid je pa zakon!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...