sreda, 27. november 2013

Hvaležnost

Letos sem se prvič malo bolj resno lotila vrtnarjenja. Imam majhen vrtiček, ki mi je v veselje. Na facebooku sem se včlanila v skupino za naravno vrtnarjenje, kjer si člani izmenjujejo nasvete in tam izvem marsikaj koristnega. Poleg nasvetov se izmenjujo tudi semena. Ena od članic skupine je ponudila semena divjega češnjevca, ki raste kot grmiček, ne potrebuje opore, rodi pa obilico čisto majhnih, a izredno okusnih paradižničkov. Najbolj me je prevzelo dejstvo, da se sam zaseje in naslednje leto požene kjerkoli na vrtu. Kar pomeni, da ni treba sejati in potem presajati sadik, jupi! Če si omejen s prostorom, je to res velik plus :) 


Veliko nas je prosilo za seme in vsi smo ga dobili - zelo lično zapakiranega in poslanega na dom. Ko sem se želela nekako oddolžiti, gospa ni hotela ničesar, češ da ima vse, kar potrebuje in da ji je dovolj, če mi bo paradižnik lepo uspeval. Takšnih ljudi v današnjem času ne najdeš ravno na vsakem koraku! Tako sem ji poslala vsaj voščilnico, na kateri se je mali ptiček zahvalil v mojem imenu :)

Ob tej priložnosti bi se rada zahvalila tudi vsem, ki me spremljate in pišete prijazne komentarje - hvaležna sem za vsakega posebej. Zame so velika vzpodbuda pri ustvarjanju! HVALA!

Voščilnico prijavljam na 96. izziv CRAFT-alnice, tema je pisana jesen.

10 komentarjev:

  1. Zelo lepo, nežno in toplo zahvalnico si izdelala za prijazno gospo :-) Paradižnik v grmičku pa je res super. Celo v lončku na balkonu lepo uspeva :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vedno rada slišim, da dobrota NI sirota, kar bi med vrsticami prebrala v tvoji objavi.In popolnoma razumem tvojo hvaležnost.
    Naj dolgo živijo dobri ljudje!!
    Voščilnica je pa tudi zelo lepa in jo bo obdarovanka prav gotovo zelo vesela.
    ps. priznam, da bi tudi jaz poskusila s takšnim semenom, ki se sam zaseje ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrlo lijepa česttka, gospodja ce biit sigurno odusevljena. Vrlo je ljepo u danasnje vrijeme srest i upoznat takve ljude.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. V medijih in tudi drugod so v ospredju negativne stvari, čeprav na vsakem koraku doživljam več dobrote, iskrenosti ... Toliko dobrih ljudi je med nami. Kar dokazuje tudi tvoj zapis.
    Voščilnica (zahvala) je enkratna. Ogreje srce.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi všeč voščilnica.
    Hvala, ker sodeluješ na 96. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo je slisati taksne zgodbe in zelo lepo je, da si ji poslala to krasno cestitko in verjamem, da je bila gospa zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo. Vedno znova me razveseli, ko slišim takšne zgodbe. Voščilnica je pa krasna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Danes sem našla tvoj blog. Moram priznati, da sem se ga prav razveselila saj ustvarjaš čudovite stvari. Še te bom obiskala.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa pozornost, ki bi se med ljudmi morala zgoditi čim večkrat :-))
    Jesenska voščilnica je zelo lepa!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :-)) Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj kako je krasna. Preprosta a zelo polna. Všeč mi je, kako si posula listje po tleh.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...