četrtek, 23. oktober 2014

Potpuri na štiri načine

Za mojo oktobrsko objavo na blogu Mavelu.com mi je Marina poslala komplet štampiljk Paper Smooches Potpourri. Beseda "potpuri" pomeni mešanica, in tale komplet je mešanica šestih štampiljk oz. vzorčkov. Takšnim štampiljkam pravijo "background builder stamps", saj so namenjene sestavljanju ozadij. Tudi meni je najprej padlo na misel, da bom z eno izmed njih naredila ozadje. A ko sem imela štampiljke pred seboj, so ideje kar letele in tako so namesto ene voščilnice nastale štiri :) In videli boste, da še zdaleč niso uporabne samo za ozadja!


Prva voščilnica
Najprej sem izbrala prvo štampiljko v drugi vrstici in z njo naredila ozadje. Uporabila sem Versafine blazinico Toffee. Ker je štampiljka prozorna, ozadja ni bilo težko sestaviti in jesenska voščilnica za rojstni dan je bila hitro narejena.


Druga voščilnica
Ko sem gledala drugo štampiljko v prvi vrsti, sem pomislila, da bi z njo lahko oblikovala cvet. Dvakrat sem jo odtisnila s Hero arts blazinico Tide pool, oba odtisa izrezala, ju sestavila v cvet in v sredino dodala nekaj rumenih samolepilnih polperlic. 


Tretje voščilnica
Štirje krogi, ki se med seboj stikajo, so me spominjali na majhna okenca. Poiskala sem štiri majhne motive in jih s črno blazinico Versafine odtisnila v okenca.

It's the little things that make happiness in life

Ljubke živalice sem pobarvala s svetlečimi flomastri Sakura (Gelly Roll Stardust), dodala še napis in nastala je prav simpatična CAS voščilnica za rojstvo.


Četrta voščilnica
Da ne bomo zanemarili vedno hitreje bližajočih se praznikov, sem krog v zadnji vrsti uporabila kot venček. Nanj sem obesila zlato zvezdo in dodala rdeče samolepilne polperle.


Manjkal je le še napis, ki sem ga odtisnila z najčudovitejšo zlato blazinico Delicata.


Kot vidite, je "Potpourri" resnično zelo uporaben komplet štampiljk za različne priložnosti in vse letne čase! Upam, da vam je bila tale objava v navdih :)

Challenge:
Less is more - Little Creatures (The third card)

Maja


PRIPOMOČKI:

27 komentarjev:

  1. Maja krasne čestitke si napravila. Sve su mi jako lijepe.
    LP, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  2. maja, čudovite čestitke. novoletne - venček mi je pa še najbolj všeč!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si skombinirala različne motive. Super čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  4. Te kar vidim kako so ti švigale ideje. Krasne voščilnice si naredila in kar je še pomembneje, kako si na različne načine uporabila štampiljke, namenjene ozadju ;)
    Pa še pohvalit moram tvojo natančnost, ne vem, če bi meni tako lepo uspelo narediti ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super objava! Zelo mi je všeč, ko nastanejo izdelki, katere si sploh ne predstavljaš...tvoja domišljija je res neskončna :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si tole uporabilo
    vsaka posebej je čudovita
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Res si zelo kreativno uporabila štampiljke. Vse so zelo lepe in domiselno narejene.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoje ideje in izdelki so fantastični:)), vse so cortne, sploh se za eno samo ne morem odločiti, zato pofočkam vse4. Pozdravček:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Maja tole pa je bil možganski brifing :). Zelo natančna roka in voščilnice primerne prav z avskao priložnost - čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam za izvirne ideje. Meni so vse štiri všeč, si bom kakšno idejo izposodila, čeprav moje ne bodo tako lepe
    Lp Meta

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoja domišljija deluje s polno paro :) Vse so fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  12. Za to objavo pa resnično same čestitke! Ideje so več kot izvirne in vse štiri voščilnice so čudovite in natančno izdelane.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vau, koliko idej na kupu. Čudovite so vse, malo bolj ljubi pa prva in zadnja :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Že lep čas se sprehajam med tvojimi voščilnicami gor in dol in jih občudujem. Prav vse so prekrasne in izredno lepo in domiselno izdelane. Najbolj pa me je osvojila tretja, za dojenčke. :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Super ti gre kombiniranje, idej ti ne zmanjka. Vse voščilnice so čudovite, imaš mirno roko.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovite voščilnice, kot smo jih pri tebi že vajeni ;) Idej ti res ne zmanjka. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  17. Res so zelo unikatne in prav vse so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  18. Prav vse so fantastično lepe :-))
    Izbrala pa bi tisto s pisanim listom javorja!

    OdgovoriIzbriši
  19. Super! Sama si takšnimi štampiljkami ne bi vedela kaj početi :)
    Ko pa vidim pri drugih (pri tebi), si mislim, da jih moram imeti.
    Krasno si jih uporabila in nastale so fantastične voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  20. WOW! you have some AMAZING and striking cards on your blog.
    I've just become your latest follower.
    Thank you for sharing your LIM card it's a perfect CAS creation and super
    effective with those little bugs in the circles.
    Well done.
    Sarah
    Less is More

    OdgovoriIzbriši
  21. Super si uporabila štampiljke in naredila zelo lepe voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  22. Koliko različnih možnosti, vse kar je nastalo pa je preprosto odlično!

    OdgovoriIzbriši
  23. uau, ena lepša od druge, ampak tale zadnja je pa moja favoritka! lp

    OdgovoriIzbriši
  24. Uuu, tole pa je bil plaz čudovitih idej in prav takih izvedb, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  25. I'm sorry my visit is a little late this week!
    What a super lot of cards, the little creatures are great!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  26. What a fabulous collection of cards! I love those Paper Smooches background stamps and you have done some super cards with them!
    Thank you so much for joining us this week at Less is More
    Anne
    LIM Designer

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...