četrtek, 10. december 2015

Rojstvo

Zjutraj me je Andreja razveselila z novico, da sem bila izžrebana za bonbonček pri Jerneji! :) Prislužila sem si ga s tole čestitko za malo Mijo. Jerneja, hvala!!!


Ljubko srnico sem uporabila tudi na voščilnici, ki sem jo septembra poslala Marini ob rojstvu njene druge deklice. Spodnji del voščilnice sem poštempljala z rožicami iz kompleta Cvetoč rojstni dan, iz Mavelu pa je tudi napis.


Tole voščilnico s slončkom pa je dobila družina Nininega prijateljčka iz vrtca, ki se je povečala za še eno članico. Naredila sem jo včeraj zvečer, a ker sem še vedno brez ustvarjalnega navdiha, sem se zatekla po pomoč na Pinterest. Našla sem tole voščilnico in jo predelala malo po svoje - pa raje ne vprašajte, koliko časa je ta predelava trajala :)))


Drobne zvezdice je bilo tako luštno štempljat, da sem z njimi "posula" še kuverto in del notranjosti. Hero arts blazinice so zakon! Pentljico sem naredila s pomočjo vilic, tega me je naučila Andreja - hvala, zelo prav pride :)


Slonček, napis, tagec in okvirji so vsi iz Najlepšega para, zato gredo k Tini v decembrsko galerijo in še na Simon Says Stamp Wednesday Challenge (Tag it!)

Zdajle se grem lotit voščilnice za 12-letnika, praznične kar ne pridejo na vrsto ...

Hvala za obisk in vzpodbudne komentarje pri prejšnji objavi,
Maja



18 komentarjev:

  1. Maja, prav vse izgledajo super! Navdušena sem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za nagrado, prelepe so
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihihi, kot bi sebe poslušala :)) Nikjer prazničnih voščilnic, sploh ne pridejo na vrsto :))) Ampak tele so vse zelo luštne, slončkova je krasna, ne glede koliko časa je vzela, rezultat je tak, kot ga znaš naresti ti. Veselo razigran in kot dih nežen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, nekje se "zalaufaš", ko bo prišel tvoj čas (beri navdih), se boš pa lotila še prazničnih:)) So pa zato voščilnice ob rojstvu odlične, vse od prve do zadnje in saj veš, ne šteje kje in koliko časa potrebuješ za navdih, važno je le, da je končni rezultat tak, da razveseli tebe in prejemnika. Pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ni videti, da ti manjka ustvarjalni navdih, saj so vse tri voščilnice čudovite. Tvojega srnjačka sem že občudovala na Nejinem blogu. Luškan je 100 na uro. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite "dobrodošlice" malim sončkom ;))
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja, vse so čudovite...čisto tvoje!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšne cart zadevice. Se človek kar stopi zraven :) Upam, da se ti kamlu povrne ustvarjalna muza in da najdeš čas za praznične.

    OdgovoriIzbriši
  9. res so prekrasne voščilnice ob rojstvu, tale srnica je tako ljubka, slonček pa tudi, in te nežne barve.

    OdgovoriIzbriši
  10. These are just plain gorgeous, love them xxx
    Thanks for joining in at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.

    Hugs,
    Caryn xxx

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo simpatične voščilnice.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  12. S tema dvema voščilnicama si pa zopet pobožala dušo in oči :) Čudoviti sta.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakšne nežne in ljubke voščilnice. Res primerne za najmanjše in najbolj nežne med nami.

    OdgovoriIzbriši
  14. Malo med rožicami, malo med zvezdami. Krasni sta.

    OdgovoriIzbriši
  15. Maja hvala za tako lepega bambija, ki si ga poslala naši šjori - je res svetoven! Dejstvo je, da prejemnik nikoli ne vpraša koliko časa si porabila za voščilnico in kje si dobila idejo - važno je da je sedaj nejgova in je WAW ;). Ideja s slončkom in zvezdicami pa je definitivno originalna.

    OdgovoriIzbriši
  16. Lušne so, tako s slončki, kot s srnicami.

    OdgovoriIzbriši
  17. nežne in lepe! in seveda, čestitam za nagrado.
    lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...