torek, 8. december 2015

Zimska scena na vhodnih vratih

Letos sem si namesto venčka na vhodnih vratih zamislila drugačen aranžma. Na brezovi veji sem izdelala pravljično zimsko sceno s hiškami, smrečicami in ... severnim medvedkom :)


Hiške sem izrezala iz lepenke s Sizzixovo robno šablono. Pobarvala sem jih najprej z belo akrilno barvo, potem pa še z rdečo, a sem strehe pustila bele. Na strehe sem nanesla debelo plast lepila glossy accents in ga posula z bleščicami. Na zadnjo stran hišk sem prilepila rumen papir.


Figurico medvedka sem našla v Obiju, prav tako večjo smrečico, manjši dve pa sta iz Mavelu. Po deblu sem nanesla plast mekol lepila in ga na debelo posula z bleščicami za imitacijo snega. V resnici se prav lepo blešči, čeprav na sliki tega ni videti.


Ker doma nimam širšega rdečega traku, sem šla kar v cvetličarno po pentljo. Žal tudi tam niso imeli rdečega traku, zato sem se morala zadovoljiti s tole pisano pentljo. Na sliki se ne vidi, da sta tudi na pentlji dva odtenka zelene barve, tako kot smrečice. Ne vem, morda bom pentljo vseeno zamenjala z enobarvno rdečo, tako kot sem si zamislila ...


Zimsko sceno prijavljam na izziv #148 v CRAFT-alnici
in k Vladki in Tini na izziv Ko me inspirira ... zimsko praznični aranžma.

Tale aranžma je edina stvar, ki sem jo ustvarila v zadnjem času, prazničnih čestitk nimam narejenih niti deset, sploh ne pridem do tega. Še bolj nenavadno je, da nimam nobenega navdiha, niti pravega občutka, da smo v decembru in da so prazniki tik pred vrati ...

Bodite lepo in ustvarjalno,
Maja

15 komentarjev:

  1. Maja, tvoj aranžma je čisto nekaj posebnega,zelo domiselen in hudo simpatičen:)) Si si dala kar nekaj dela z vso to postavitvijo, saj zgraditi celo vas tudi ni mačji kašelj, tako da nič čudno, če še nimaš narejenih voščilnic:) Ko boš zalaufala bo pa šlo:))) Mašno pa zamenjaj samo v primeru, da bi te ta zelo motila, kar bi bilo pa tudi škoda:))), sneg se pa lepo blešči - se vidi. En lep pozdrav,Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. tole je pa krasno in drugačno, sploh severni medo mi je zanimiv. praznični navdih pa še bo, ko bo čas za to. in je še čas za to.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako čudovita zimska scena. Všeč mi je, kako stopiš iz okvirjev in narediš nekaj čisto svojstvenega in popolnega. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna vasica in res srčkan okras :) Sva pa midve čisto na liniji vidim, nič lučk, nič okraskov, ene par voščilnic... Čeprav je mene tale vikend malce malce začelo iskat vzdušje, ampak je danes že spet vse šlo :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo domiselna in lepa dekoracija
    medo me je pa prepričal
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo in z veliko mero občutka za detajle si izdelala praznično dekoracijo. Pentlja je lepa, ampak tudi sama mislim, da bi bila rdeča še lepša. :-) Zelo mi je všeč tvoja zimska pokrajina.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi sama letos le počasi prehajam v božično razpoloženje, kljub temu da že nekaj časa ustvarjam tovrstne voščilnice. Krasno dekoracijo si naredila. Zelo zelo mi je všeč in hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Maja te popolnoma razumem....pri meni se začne vzdušje s snegom, ki ga še čakam. :/ Tale zimska pravljica("venček") je pa izjemen. :) Zelo, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale dekoracija je prav super nadomestek za tradicionalni venček.
    Kar se nadiha in izdelovanja voščilnic tiče, sva kar na istem. Čakam na sneg, mogoče s sabo prinese še kaj navdiha.

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, to idejo in dekoracijo pa si moram takoj shraniti v Pinterest. Svetovna je in krasna vasica.
    O zimskem in prazničnem vzdušju pa upam, da se kmalu naseli v tebi in tvojem domu :)
    Hvala, ker se s to dekoracijo pridružuješ izzivu Craftalnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. O, Maja...kako zelo LEP je tvoj aranžma. Prav res nekaj čudovitega...kar vidim, kako je navdušena šele Nina :-))). Mrk je pa čisto naravni pol ustvarjanja in samo sporoča, da je pač čas za druge stvari. To vsi v ciklih dajemo skozi :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen aranžman si naredila. Glede čestitk se pa nič ne sekiraj, potem bodo kar same zletele skupaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo kako super ideja :-)) Lepo si naredila aranžma in uporabila brezovo vejo za podlago vsici :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v zimskem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...