sreda, 15. oktober 2014

Šopki v zahvalo

Tako kot ptička iz nedeljske objave so tudi tile šopki stari že štiri mesece. Prejele so jih učiteljice ob zaključku šolskega leta. Pa sem jih potegnila "iz arhiva", da jih zadnji hip prijavim na Simon Says Stamp Wednesday Challenge (Use Watercolors).

Thank you

Ker sem šopke povezala z najlepšo pentljico iz Najlepšega para in dodala še napis, gredo tudi v oktobrsko galerijo.


Naj sedaj razrešim še uganko o pikicah, ki sem jih uporabila pri ptičkih in tudi tukaj na pentljah. Pravzaprav jo je razrešila že Ana, ki je pravilno povedala, da so to ................ v pečici pečene hama perlice! Kako se to smešno sliši :)) Ko sem na spletu naletela na to idejo, sem se takoj zagrela in najprej poskusila speči Ninine perlice iz Ikee. Poskus ni bil najbolj uspešen, zato sem šla kupit originalne hama perlice in rezultat je bil bistveno boljši.     


Za tiste, ki bi rade poskusile, so tule navodila (tudi primerjava hama perlic in perlic iz Ikee). Tudi Ana je dodala eno slovensko povezavo, pokukajte k moji soimenjakinji in njenim Pisanim prstom. Sicer pa lahko pobrskate po internetu za "diy enamel dots" in dobili boste ogromno zadetkov, tudi filmčkov na Youtubu.


Nekateri poleg hama perlic (perler beads) uporabljajo tudi perlice za otroški nakit (ne vem, kako se jim reče po slovensko - pony beads), vendar so pri teh drugih povsod opozorila, da pri topljenju plastike nastajajo zdravju škodljive snovi (iz pečice menda zelo smrdi). Hama perlice so sicer v osnovi namenjene topljenju z likalnikom in večina je zapisala, da ni bilo nobenega vonja, ko so jih topile v pečici, a pri meni je vonj bil. Ne močan, a bil je.

Skratka, če se bo katera med vami tega lotila, toplo priporočam na stežaj odprta okna in vrata, pa nobenih otrok v bližini! 

Toliko za danes, jutri se spet oglasim, v petek pa sledi presenečenje :)

Maja


22 komentarjev:

  1. Zelo domiselni in lepi šopki
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe in hvala z aidejo. Res tega nisem še sporbala - bom pa našla zalogo od sestrice in sporbala, ker je efekt fantastičen. Hvala za nasvet :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni šopki in voščilnice.
    A veš, da em malo po tem, ko sem jih videla pri tebi, našla navodilo s Hamma perlicami. ;) Super ideja in lušne polperlice.

    OdgovoriIzbriši
  4. These are so pretty! I really love the monochromatic designs! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti šopki. Prava paša za oči. Pa tako nežno delujejo. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni šopki, prav tako voščilnice. Hvala tudi za idejo, z perlicami.

    OdgovoriIzbriši
  7. O Maja ,kako so lepe. Tako nežne in hkrati pisane. Hvala, ker deliš svoje ideje in vire. Super stvar tole s perlicami. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepa in nežna kolekcija cvetličnih šopkov, ki z eno besedo povedo prav vse ;)
    Se že veselim naslednjih tvojih objav!
    Objemček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasni šopki čudovitih barv. :-) Hvala za rešitev uganke o perlicah.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepi sopki, vsaka posebej ima svoj car. Tole s hama perlicami pa je prav zanimivo :)

    OdgovoriIzbriši
  11. čudoviti šopki! vsaka barva je poglavje zase!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Divne su ti čestitke. A i hvala na savjetima.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudoviti in nežni šopki. Všeč mi je akvarelno ozadje.
    Hvala za idejo s hama perlicami.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepi, nežni, res lepa pozornost. Jih je toliko,da bi že lahko odnesla na cvetlično tržnico:)) LP

    OdgovoriIzbriši
  15. Uuu kakšna luštna zbirka...zelo všeč. Zdaj , ko sme brez sizzix, sem zopet malo bolj v uporabi štance in tale ideja je kot nalašč za to :-) Hvala <3

    OdgovoriIzbriši
  16. iiijoj kako so cart :-))
    Super si jih sestavila, res so očarljivi!

    OdgovoriIzbriši
  17. Super lepa ozadja. Res so mi všeč. Sem si že shranila za idejo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Kakšna krasota na kupu!!! Pobarvana ozadja so mi izjemno všeč...moram res kdaj poskusiti :-). Pa hvala za vse informacije s Hama perlicami, komaj čakam, da poskusim :-).

    OdgovoriIzbriši
  19. Tako preproste, pa vendar tako učinkovite, polne in bogate. V vseh barvah so mi všeč. In hvala za informacijo o hama perlicah.

    OdgovoriIzbriši
  20. Uau, kakšni lepi šopki. Super si jih sestavila. Jaz imam vedno težave, da ne izgleda preveč umetno, tvoji šopki pa delujejo tako "resnično".
    In ozadja... ta so mi še posebej všeč. Moram enkrat poizkusiti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...