torek, 27. september 2016

Super razgled

Bom kratka, le toliko se javim, da ujamem "moški" izziv v CRAFT-alnici. Tole voščilnico je dobil naš Marcel, Ninin (pol)brat in velik prijatelj, ki je v začetku septembra praznoval 15. rojstni dan.


Naredila sem mu veselo in optimistično voščilnico z napisom iz Mavelu, ki mu je bila zelo všeč :)


Ko smo že ravno med oblaki, objavljam še eno, ki je prinesla dobre želje in varstvo angelov sodelavkinemu bratu pred operacijo srca. Delovalo je!


Vsem prisrčen pozdrav,
Maja


16 komentarjev:

  1. Za Marcela je mladostno razigrana in lepo skombinirana. Verjamem, da so dobre želje in angelček pripomogli k hitrejšemu okrevanju. Lepa in nežna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe voščilnici sta lepo dodelani in meni zelo všečni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni sta, napis je super in lepo paše k balonom. In hura za "srečno" voščilnico :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta zares lepi, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti. Ta napis tudi jaz obožujem in večkrat uporabim. S prelepim nebom na drugi si pa čudovito obdala angelčka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi voščilnici si naredila :-)) Super si se znašla, res krasna ideja in balona sta čudovita.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta zelo lepi. Všeč so mi žive barve na Marcelovi voščilnici in krasno postavljena balona. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz bom kratka - obe sta čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi voščilnici, pri drugi mi je najbolj všeč, da je bila učinkovita.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti baloncki so res lepi, veseli me, da si jo pokazala v izzivu Craftalnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasni voščilnici si naredila.
    Hvala, da si se nam pridružila pri izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...