sreda, 16. april 2014

Panda za 14 let

Še eno objavo imam danes za vas ...

Moja Nina ima sestrico Lucijo, ki je prejšnji teden praznovala 14. rojstni dan. Pravzaprav bi morala reči polsestro, a te besede pri nas nikoli ne uporabljamo :) Zanjo sem naredila voščilnico, ki se je takoj zavihtela na sam vrh mojih najljubših :)

V pandice Mame Elephant sem se zaljubila na prvi pogled, res so prisrčne, pa še barvati jih ni treba ;) Eno izmed njih sem postavila kar na zastavico z imenom naše slavljenke, kjer spretno lovi ravnotežje, malo pa ji pri tem pomaga tudi balon.


Inspiracija za mojo voščilnico je bil 24. izziv Ko me inspirira in Helenina voščilnica z zelo posebnim ozadjem. Helena je uporabila več različnih tehnik in to je bil moj izziv. Ker ima Lucija rada žive barve in pisane vzorce, sem 300 gramski akvarelni papir najprej senčila s petimi barvami distress blazinic in vse skupaj rahlo popršila z vodo, da so se robovi med barvnimi pasovi zmehčali. Potem sem na ozadje položila šablono Heidi Swapp (samo tisti del s srčki in krogci), jo prilepila na delovno podlago in z lopatko previdno nanesla prozorno embosing pasto. Ko se je pasta posušila, so voščilnico krasili luštni prozorni srčki in krogci. Na prvi slikici se niti ne vidijo, sem morala fotografirati pod določenim kotom, da so se pokazali. Ker je še vedno nekaj  manjkalo na ozadju, sem s štampiljko dodala še pikice z istimi barvami distressov kot prej.


Helena je na svoji voščilnici dodala še en neobičajen element - srce je na kolo privezala z žičko. Zato sem tudi jaz na balon namesto vrvice privezala zeleno žičko. Mi je tako všeč, da bom to zagotovo še kdaj ponovila :)


V notranjost sem dala Tinin napis, prav tako izrezan iz akvarelnega papirja, ki sem ga pobarvala z istimi barvami kot sprednjo stran voščilnice. V spodnjem kotu je našla prostor še ena pandica s srčkom:)


Ko sem voščilnico pokazala Nini, jo je vzela v roke, jo nekaj časa v tišini gledala, potem pa s prosečim glasom rekla: A je lahko mojaaaaa? :) Še dobro, da se bliža njen rojstni dan, imam že zamisel za voščilnico ;)

Tudi Lucija je bila ZELO navdušena :)

Voščilnico prijavljam na:
- izziv Ko me inspirira #24 (ozadje)
- 106. izziv v CRAFT-alnici (embosiran detajl - upam, da šteje tudi embosiranje s šablono in pasto)
- Simon Says Stamp Wednesday Challenge (Animal antics)
- in v aprilsko galerijo Najlepšega para.

PRIPOMOČKI


26 komentarjev:

  1. Krasna, mavrična in razigrana
    mislim, da bo zelo vesela
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro dobra voščilninca v mavričnih barvah, s srčkano pando...le kaj si klahko najstnica še želi :)! Verjemem, da je bila tamala navdušena poleg, saj je res cart voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa izdelek s samimi presežki! Noro všeč so mi barve in ozadje nasploh :-) Prisrčna pandica z balončkom pa je super dodatek. Pa vse najboljše mladi damici za rojstni dan :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastične barve in srčki! Super voščilnica. Slavljenki bo zagotovo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. What a FABULOUS Awesome card!!! Love this panda stamp :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna je, lijepih i živih boja. Vjerujem da bi se svakome dopala.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo, kako mi je krasna!!! Verjamem, da je bila Lucija navdušena in jo je Nina hotela kar obdržati :-) Vse se tako lepo sklada in poveže...prava paša za oči. In vem, da je pri toliko tehnikah rezultat v živo nemogoče pošteno ujeti na fotografiji...v živo mora biti nekaj neverjetnega!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si naredila tole veselo, pisano ozadje z zgovornimi dodatki. Res te kar potegne vase v vsej svoji pisanosti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Maja, že na fotografiji se vidi fantastično ozadje. Verjamem, da je v živo še veliko bolj lepa in nekaj posebnega. Čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  10. Vem da nisem ena od vseh teh dobrih ustvarjalk, ampak meni se reeees zdijo vsi tvoji izdelki zeloooo dobri. LP

    OdgovoriIzbriši
  11. Voščilnica je čudovita, všeč mi je tudi, da ima Nina sestrico in ne le polsestrico.

    OdgovoriIzbriši
  12. uauuu ozadje je res ena sama lepota in potem še simpatična panda z balonom. Enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Maja tudi jaz sem naročila tele pandice in komaj čakam, da jih dobim :) Zelo lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  14. zelo simpatična, krasno ozadje si naredila! lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno ozadje, lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  16. Res je nastalo čudovito mavrično ozadje, ki si ga v 1A dodelala :)... In lepo je, da so vaše družinske niti tako stkane...Kaj naj rečem...imamo prekrasno sončno jutro....zato namesto pozdravček...Dobro jutro, Jana :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Tale je pa čisto odštekana! Čudovito ozadje; pikice in srčki. In všeč mi je tisto, ko si zapisala, da pande ni potrebno barvati....:):):)

    OdgovoriIzbriši
  18. waw, ostala sem brez besed, kako lepo ti je ozadje uspelo ;) panda ki lovi ravnotežje pa je pika na i ;) všeč mi je, ker je tako vesela ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. This is so super pretty! I love those pandas! I really like how you did the inside of the card, as well! Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasno ozadje s srčki in pikami si naredila. Zelo je lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 106. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  21. ♥♥♥ super ozadje si naredila. Všeč mi je :) kot tudi plesoča, nagajiva panda :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Krasno ozadje, všeč mi je ker je tako barvito in tisto s srčki je res noro izpadlo. Pandica je tako luštna, res si se potrudila za "Vašo"Lucijo.
    P.s. Tudi jaz imam "sestro" pa še Lucija je, kako zanimivo :).
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici Lili

    OdgovoriIzbriši
  23. Čudovito ozadje je nastalo in ta mavrična pisanost ji da posebno noto :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...