torek, 29. april 2014

Odštekano?

Moja sošolka s faksa, s katero sva lani spet vzpostavili stike, je potrebovala "odštekano" voščilnico za sestro. Prosila sem za dodatne smernice (vsaj barve!) in odgovor je bil: "svetlo modra, zelena, rumena, vijola ... vse ji je všeč, pusti domišljiji prosto pot" :)

Po dolgem tuhtanju sem se odločila, da bom uporabila cikcak vzorec in kar vse štiri barve skupaj. Zame je to precej odštekana kombinacija, ki je po svoji izbiri nikoli ne bi dala skupaj. Na koncu pa so se barve presenetljivo lepo zlile skupaj, tako da niti nisem vedela, če sem zadostila kriterijem :)

Lotila sem se tehnike "emboss resist". Najprej sem cikcak štampiljko embosirala s prozornim prahom, potem pa sem celotno ozadje pobarvala z distressi, ga poškropila s perlasto vodo (voda + perfect pearls) in posušila z grelno pištolo. Iz svetlečega ozadja sem izrezala Tinin napis "vse najboljše", tako da sem dobila negativ. Dodala sem še dve vejici in ptička, na katerega sem nanesla bleščice z Wink of Stella prozornim markerjem.


V notranjost sem prilepila rumen papir in nanj z vijolično blazinico odtisnila napis, ki sem ga sestavila z Lawn Fawn štampiljkami Milo's abc. Izrezek "vse najboljše", ki je ostal od sprednje strani voščilnice, sem prilepila na kuverto in dodala še ptička.


Odziv na moj izdelek je bil tak, ki pogreje srce in ti da nove energije za ustvarjanje.

Voščilnico prijavljam na:
- 106. izziv v CRAFT-alnici (embosiran detajl)
- in v aprilsko galerijo Najlepšega para.

17 komentarjev:

  1. ooooo prekrasna je! kako lepe barve! noro! lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna, zanimiva, in še s tehniko si se poigrala. Mislim, da ti zmaga ne uide. Čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, neznansko všeč mi je ozadje. Barve in cikcak deluje zelo mladostno in sveže.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita, barvita in lepo sporočilna voščilnica:), LP.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si se znašla s cik-cakom in barve res pašejo noro dobro vkup :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica je nastala,
    lepe barve
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Je odštekana, ampak na zelo prikupen način :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si upoštevala navodila in naredila to odštekanko ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo je lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 106. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično. Super si sve to skupa napravila. A boje su se odlično uklopile.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, kako lepo je vse, zelo mi je všeč! Super se je vse poklopilo in čudovito si vse povezala...

    OdgovoriIzbriši
  12. Moram priznati, da se tudi sama te barvne kombinacije nikoli ne bi lotila. Ampak zato so narocila super, da nas spodbudijo in ponesejo izven nasih okvirjev. Krasno si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo zelo lepa! Krasna kombinacija vzorcev in barv♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa, z besedilom, super izpade. Ta šablona, je od zdaj naprej na mojem seznamu.

    OdgovoriIzbriši
  15. Jap...odštekano!!! In super si jo izdelala. Tudi sama sem rada radovedna komu je namenjena voščilnica, ker se tako moji izdelki "dotaknejo dušice" slavljenca/ko. In ko dobiš povratno informacijo od naročnikov, kako so bili slavljenci ganjeni, nekaterim se celo utrne solzica sreče, potem veš, da je tvoje delo nagrajeno. Tako delam s še večjim elanom in ljubeznijo. Uživajte praznike, Jana

    OdgovoriIzbriši
  16. Super, kaj več ni dodati, res malo odštekano a čudovito.

    Hvala, da si z nami v Craft-alnici, Lili

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita je ... meni se ne zdi divja, ampak zelo umirjena :-))
    Všeč mi je zelooo!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...