torek, 5. julij 2016

Moja prva škatlica presenečenja

Dekleta iz CRAFT-alnice pridno skrbijo, da ne zapadem v rutino pri izdelovanju voščilnic in se vmes lotim česa novega. Hvala, punce, pošteno mi kravžljate možgančke :))) 

Po čokoladnici je tokrat na vrsti škatlica presenečenja. Ker je pri tovrstnih škatlicah fino, če jo delaš za znanega prejemnika, sem mrzlično iskala svojo "žrtev". Na srečo je sodelavka potrebovala voščilnico za moževo okroglo obletnico. Želela je nekaj morskega, sproščenega. Mimogrede je omenila še njihovega kužka Kelvina in takoj sem si ga zamislila na plaži pod palmami :) 

Kelvin na travniku

Začela se je misija iskanja figurice Cairnskega terierja ali vsaj podobnega psička. Moja Nina ima precej Schleichovih figuric živali, zato sem pomislila, da se morda da dobiti tudi kakšen bel terier. Po neuspešnem iskanju sem končno ugotovila, da so figurico terierja prenehali izdelovati že leta 2009. A se nisem predala. Rešil me je eBay, kjer sem takšnega kužka (rabljenega, seveda) našla v Franciji in v štirih dneh je bil že pri meni doma! Juhej! 

Včeraj zvečer sem se lotila izdelovanja škatlice. Veliko dela je bilo, čeprav je na prvi pogled zelo preprosta škatlica ... spat sem šla sredi noči :)

Kelvin na plaži

A ni kot pravi? :)) Smrček je imel odrgnjen, nekaj bave je manjkalo, pa sem ga kar s črnim markerjem pobarvala. 


Celotno notranjost škatlice sem upodobila kot plažo. Izrezala sem kvadrate iz akvarelnega papirja in jih pobarvala z distressi, pri čemer sem pazila, da so se robovi mivke in morja ujemali. Ime slavljenca je zapisano v mivki, na nasprotni strani valovi prinašajo čestitke, v ozadju pa bujno rasteta dve palmi za pravo tropsko kuliso :)


Misel na žepku je iz Mavelu, spodaj pa sem prilepila razprto školjko, ki me je spominjala na metulja. Zraven je tagec, kamor bo sodelavka lahko zapisala svoje voščilo.


Da ne pozabim še na zunanjost škatlice ... Pokrov sem okrasila preprosto, samo s tremi školjkami.


Vse zunanje stranice so izdelane iz akvarelnega papirja, ki sem ga najprej embosirala s Spellbindersovo srajčko s školjkami, potem pa senčila z dvema rjavima distress blazinicama.


In to je to, za prvič sem super zadovoljna! :)


Izziva:
-----------------------------------------------------
Dopolnjujem objavo: Tina mi je v komentarju namignila, naj škatlico prijavim še na izziv Ko me inspirira ..., ki praznuje okroglo 50. ponovitev - čestitke, Tina in Vladka! Ful rada imam vajin izziv in sodelujem, kadar le lahko!
-----------------------------------------------------
Še vedno nisem uspela sestaviti objave z bonbončki, dnevi kar drvijo ...  Upam, da jo spravim skupaj, še preden se bo iztekel naslednji izziv v CRAFT-alnici, kjer bom zagotovo spet lovila zadnje minute :)))

Po tej maratonski objavi vas le še prisrčno pozdravim in odhitim v ustvarjalni kotiček!
Maja

18 komentarjev:

  1. U, super škatlica! Krasno si senčila in sestavila lušno morsko zgodbico. :-) Izdelava pa je spet vrhunsko natančna. Všeč mi je, da si se tako zelo potrudila za kužka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja...kakšna mojstrovina za prvič! Prelepa je-najbolj mi je všeč, kako se obala in morje pokažeta, ko je škatlica razprta... In pa kužek, jej!!! Prosim, dodaj jo še na izziv Ko me inspirira...

    OdgovoriIzbriši
  3. Razprta pokaže vse čare veliiiiikeee peščene obale in še dobro, da si dala palme, sicer bi bilo kužku čisto prevroče - odlična je. Tudi zgoraj je relief kot fosili, na njem pa se je pripela še nova školjkica. Odlično 5:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar raznežila sem se ob pravem kužku in figurici (res zgleda kot živ). Všeč mi je, kako si obdelala notranjost: obala in morje preko vseh petih delčkov mi je super ideja. Super lepa škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvič?
    Kar ne bi verjela ob tako vrhunski izdelavi.
    Fenomenalna je
    komaj čakam še kakšno
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako si se potrudila, da si našla figurico. Super lepa škatlica ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res si se lepo potrudila. V trenutku si me odpeljala na plažo. Lepo si zadela in sestavila barve. Kuža je kot pravi. Krasna škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Maja, kako lepo :-) Morje, plaža, palme in še prekrasen kužek - tudi mi bi morali imeti takega, pa se je njegova mama zaljubila v neznanega kužkota in zdaj imamo doma čudovitega sivega mešančka :-) Škatlica je popolna - morda pa nekateri lažje delujemo pod adrenalinom, ko se nam mudi... Hvala za tole popotovanje na morje, bom lažje dočakala tisto pravo slano modrino, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Izdelala si čudovito škatlico presenečenja in zelo lepo pričarala rajsko plažo. Kužek pa je res kot čisto pravi :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo, zelo lepa škatlica. Prav nič se ne opazi, da je tvoja prva. Zelo lepe plaže si naredila in kužek je res čudovit.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja super, res si se potrudila, od začetka, ko si iskala kužka pa do konca izdelave škatlice. Vredno je bilo in tudi sama nebi nikoli ugotovila da je tvoja prva.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ej, kako je simpatična in tale kuža je pravi srček.

    OdgovoriIzbriši
  13. o, kakšna fantastična plaža, tako lepo pričarana čez celo škatlico, in ta figurica je kot prava, super si tole naredila.
    hvala, da si se nam pridružila v craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna škatlica. Ljubek kuža na plaži :) Všeč mi je, kako si naredila prehod iz peska v morje in ga razpotegnila čez več delov škatlice.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super si tole naredila. Kot bi res stal na peščeni plaži in razmišljal če naj pomoči svoje tačke v vodo ali ne :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Hihi... Zelo je simpatična.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. waaaaaau, kakšna super kulska plaža. Škatlice ti gredo dobro od rok, se jih lahko večkrat lotiš :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Vse je enkrat prvič. In za prvič je tole vrhunsko opravljeno! :) Škatlica je res upodobljena kot prava peščena obala, na katero morski valovi prinašajo drobne školjke. Tako zelo mi je všeč in ne morem verjet, kako natančno se obala in morje prelivata po vseh straneh. Izjemno! Lov za kužkom je pa tudi uspel, saj zgleda kot pravi :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...