petek, 6. december 2013

Naj bo okroglo ...

Hiška iz papirja je dobila novo zimsko podobo, moje voščilnice pa še vedno ne kažejo prazničnega obraza. Zdaj je res že skrajni čas, da pridejo na vrsto! Tokrat imam za vas dve rojstnodnevni. Kot vidite, ostajam pri okroglem izrezu. Prvo voščilnico sem izdelala za mojo teto, ki vse leto vestno skrbi za ptice na vrtu. V poletni vročini jih vedno čaka sveža voda, pozimi pa hrana.


Druga je nastala za prijateljičinega sina, ki je v tem tednu zaplaval v polnoletne vode. Ker rad lovi ribe, je dobil ribico - morda se mu bo pustila ujeti na trnek :) Trnek sem izdelala iz ravne žičke z zankico na vrhu, ki se sicer uporablja pri izdelovanju nakita. Številka 18 je precej majhna, lahko bi bila bolj poudarjena, a je nikakor nisem mogla postaviti nikamor drugam kot v mehurček :)


Če bi katera želela snežinke za ozadje bloga, jih lahko dobi pri June Lily. Na voljo so v desetih različnih odtenkih. Tukaj boste našle še druga simpatična brezplačna ozadja.

Lep in ustvarjalen konec tedna želim vsem.

10 komentarjev:

  1. Zelo so mi všeč te tvoje voščilnice z okroglim izrezom...uporabne za različne priložnosti. Hvala za koristno spletno stran. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Te tvoje čestitke s krogom so svetovne. Všeč mi je vejica s ptički, sploh, ker teta skrbi zanje in ji bo gotovo všeč. Pa tudi ta, za fanta, je posrečena, pisana na kožo. In take so najboljše. Všeč mi je minimalističnost, ki pove vse. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. joj krasni sta, tale ribica mi je sploh všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Preprosto čudoviti sta! Ribica je res enkratna ideja, Tematske voščilnice pa so vedno zadetek v polno :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepi voščilnici! Prejemnika bosta zelo vesela unikatne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi nežne snežinke, ki krasijo tvoj blog! Hvala za spletno stran.
    Obe voščilnici mi delujeta bogato, čeprav je na njih le toliko, da poudarita bistvo. Čudoviti sta!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoje "okrogle" voščilnice se mi zdi, da so tako zelo po feng shuju iter delujejo zelo prijetno in nežno. Sama se bolj zatekam v oglate oblike, ampak bo treba poskusiti tudi kaj okroglega. Obe sta čudoviti. Hvala, da si postala tudi moja spremljevalka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe sta super in zelo lepo narejeni.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...