nedelja, 29. december 2013

Mala princeska Ema

Vikend bred božičem je bil ustvarjalen kot že dolgo ne. Za predah od prazničnih voščilnic je spet nastal album, tokrat za malo princesko Emo. Narejen je enako kot album za Maxa, le da sem uporabila papirje First edition paper Up and away v modro zelenih odtenkih.



Prostor za fotografijo ...


... in prostor za zapiske. Kartončki so okrašeni s ptički, ki sem jih z okroglo štanco izrezala iz enega od papirjev, in rob osenčila z modro distress blazinico.








Tale album se blešči še bolj kot prejšnji, zato je kot nalašč za bleščeči decembrski izziv v Ustvarjalnem dotiku :) Iz njihove trgovinice sem uporabila: zgoraj omenjeni papir, platnice brez hrbtišča 19 x 13 cm, napravo Bind-it-all, Spellbinders Labels 17, štanco EK "Journal plate", vrvico in štampiljko "mala princeska".

10 komentarjev:

  1. Zelo lep album si naredila. Malce drugacen od klasicne roza barve za puncke.
    Lp renata

    OdgovoriIzbriši
  2. kakšen krasen album! pa tudi nakit iz prejšnje objave je čudovit! lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je! Zaradi barv, prostorčkov za fotografije, dodatkov ... Krasen spomin in lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je všeč, tako kot prejšnji, zaradi čudovite kombinacije papirjev in lištičev s ptički :) Prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep album si naredila z lepimi papirji.
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito! Vsega občudovanja vreden izdelek! Uporabila si krasen papir. Ideja z žepki je vrhunska, kakor tudi netipične barve za punčko. Za izdelavo pa spet dobiš od mene čisto petko :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšen krasen albumček. Zelo lepo si ga naredila. Všeč so mi žepki in kartončki za fotografije. Tudi papirčke si zelo okusno izbrala. Čudovito... :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lušten albums krasnim papirjem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...