petek, 17. julij 2015

Ko me inspirira ... poletje

Tokratni izziv me je rešil, ko sem že (pre)dolgo tuhtala, kaj bi uporabila kot ozadje za kolo - hvala Vladki, Tini in Diani za navdih :) Vroče poletno sonce je zažarelo in pospremilo Anico, navdušeno kolesarko, v novo desetletje. Rožice so tudi Tinine, iz velikonočnega kompleta šablon, drobni listki pa ostanki izreza čudovite čipke, še ene nove pridobitve, ki vam jo kmalu pokažem - vsaj upam da bo kmalu, glede na to, kako poredko se v tem vročem poletju spravim pred računalnik! :))


Izzivi:

Lepe počitniški vikend vam želim,
Maja

20 komentarjev:

  1. Zelo lepa in vesela voščilnica je nastala,super.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo ena beseda bo mislim dovolj - noro dobra. (sta sicer dve:))
    Zgleda, da ti vročina vseeno paše:)) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuuhhhhh...sončna, vroča, poletna ;))) - čudovito razigrana
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauu, čudovita je, polna energije. Super si izpeljala.

    OdgovoriIzbriši
  5. :)))) Kako je sončna! Krasno si uporabila Tinine šablonce.

    OdgovoriIzbriši
  6. To! :-)) Čudovita je. Prelepo si postavila napis in rožice. Topli žarki pa postajajo tudi moja najljubša šablona za ozadje. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. krasna je, uporaba šablone naredi takšen vau efekt.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, kakšna voščilnica, polna energije in elana. Zelo lepo si uskladila štampiljke in dodatke. Dobra pogruntavščina za drobne listke!

    OdgovoriIzbriši
  9. jako lijepo
    sviđaju mi se boje koje si upotrijebila

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako žareča in nežno cvetlična! Super si se znašla s štampiljkami in kombinirala z izrezki!

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa, polna energije, zelo mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lepo, sončno, pozitivno. Super ideja kako si razporedila cvetove in napis, ki se vijejo oz oz. proti kolesu. Če javi se nam večkrat, te pogrešam.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasna je. Rožice, ki jih je iz kolesa poneslo v nebo, so čudovite. Sončne barve pa daje posebno energijo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tvoja ideja mi je več kot všeč, tako lepo si umestila kolo in napis, prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  15. Oooo Maja, kakšno prekrasno voščilnico si naredila za Anico. Čudovito si umestila napis in ga `pospremila` z rožicami.

    OdgovoriIzbriši
  16. Maja, ta voščilnica pa je čudovita. Všeč mi je žareča topla barva ozadja in rožice, ki nagajivo letijo iz košare zelo lepo dopolnjujejo celoto.
    Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši
  17. Maja, ta voščilnica pa je čudovita. Všeč mi je žareča topla barva ozadja in rožice, ki nagajivo letijo iz košare zelo lepo dopolnjujejo celoto.
    Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši
  18. iiijoj kako sončna in vesela voščilnica!
    Super idejo si dobila in ustvarila res krasno sceno :-))

    OdgovoriIzbriši
  19. Tele leteče rožice so svetovne :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...