torek, 4. februar 2014

Zlata poroka

Še moj zadnji prispevek za jubilejni stoti izziv v CRAFT-alnici - iskrene čestitke dekletom, pripravile ste res lepo število izzivov, da velike količine navdiha, ki se ga dobi pri vas, niti ne omenjam :)


Prejšnji teden sem delala vabila za zlato poroko. Želje: naj bo preprosto, na kraft papirju, samo ena stran, malo dodatkov. Skombinirala sem kraft papir in bel čipkast prtiček (Cheery Lynn French pastry doily), ki sem ga prepognila in z njim naredila žepek na sprednji strani. Zgoraj sem odtisnila dve štampiljki iz Vladkinega kompleta "poroka", ki krasno pašeta zraven.


V žepku se skriva bel kartonček s podatki o praznovanju, nanj sem privezala belo vrvico z zlato nitko, ki sem jo našla v Mavelu.


Veselim se naslednjih izzivov! :)

15 komentarjev:

  1. Zelo elegantna vabila si naredila. Tole si pa moram zapomniti :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super vabila. Elegantno preprosta :)

    papa

    OdgovoriIzbriši
  3. Vabila so čudovita. Uspelo ti je upoštevati želje naročnikov po preprostosti, hkrati pa so prav zaradi tega, zelo elegantna in izžarevajo čustven pogled na preteklost, kar ta zavidanja vredna obletnica ... zagotovo je.
    Hvala, ker sodeluješ na 100. izzivu CRAFT-alnice. Lp


    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo vabilo. Meni je ta kombinacija eko kartona in belih dodatkov se zmeraj tako lepa, se je nikakor ne morem navelicat.

    OdgovoriIzbriši
  5. This is GORGEOUS!!! Love the kraft, white, and gold! So Pretty :)

    OdgovoriIzbriši
  6. iii, kako lepa vabila. Zame bi bil to zelo velik izziv- narediti toliko enakih vabil. sigurno bi kje kaj zmaknila ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno.. Res si čudovita ustvarjalka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna vabila. Ta kombinacija natur in bela je fenomenalna.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita vabila, zelo lepo si upoštevala želje slavljencev po skromnosti in preprostosti.
    Hvala, da se z njimi igraš z nami v 100ti Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...