torek, 30. september 2014

Za vedno ♥

Že dlje časa opažam, da je v tujih čestitkarskih vodah precej priljubljen ombre efekt. Sama sem ga prvič uporabila na voščilnici za mlad par, ki se je poročil v začetku septembra. Ozadje sem naredila s pomočjo stencil šablonice Circle explosion in bele embosirne paste, ki sem jo obarvala s Spun sugar distress blazinico. Na večji akrilni blok sem trikrat pritisnila blazinico, da so na podlagi ostale različne količine barve. Nanje sem z lopatico dala tri majhne kupčke paste in jih premešala z barvo, tako da se je pasta obarvala v tri različne roza odtenke. Pasto sem preko šablonice začela nanašati v spodnjem desnem kotu - najprej najtemnejšo, potem srednjo in nazadnje najsvetlejšo. 


Žal se na sliki ne vidi dobro, najbrž bi morala v temnejša odtenka dodati več barve, da bi bila razlika bolj očitna. V živo se vidi bolje, je pa res, da je ozadje zelo nežno - kar pa je bil konec koncev tudi moj prvotni namen.


Voščilnico zadnji hip prijavljam na septembrski izziv v Ustvarjalnem dotiku (pikasto), čeprav je bila narejena že konec avgusta :) Uporabila sem Anita's kvadratno pastelno osnovo za čestitke, TCW plastično šablonico s krogci in Marianne šablono za ptička in hiško.

17 komentarjev:

  1. Ozadje je fantastično! Mala šablonica s ptičjim parčkom in napis ga čudovito dopolnita. :-) Zelo, zelo lepa poročna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito izdelana, sploh ozadje je fenomenalno
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa čestitka, vse tako lepo paše skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prečudovita, nežna, manj je več, vseeno bogata poročna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja, voščilnica je čudovita! Tebi vedno uspe narediti tako lepe, nežne voščilnice. Ozadje je super. Se že nekaj časa spravljam, da bom poskusila (se mi bo pasta kmalu posušila ;) ), pa mi še ni uspelo.
    Drugače pa... vsekakor si ti meni naredila veliko večje veselje... sploh ne veš kako veliko. Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno. Vrlo lijepo si napravila pozadinu,obožavam krugove, točke i sl.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovita voščilnica. prava paša za oči!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimivo ozadje. Prelivajoča se barva se lepo vidi.
    Ob takšnih voščilnicah me mika, da bi si nabavila kakšno šablono in pasto :)
    Všeč mi je, ker je glavni motiv bolj majhen in se lepo vidi ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Suepr izpade tole ozadje in tale pticka sta tako kjut.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitka je zelo lepa. Všečmi je ta krogec za vedno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno si naredila in čisto dovolj barve dodala, da se vidi lepo prelivanje barv. Motiv s ptičkoma pa je dovolj mahen, da ne prekrje preveč ozadja. Perfect!

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastična čestitka s strukturno pasto! Lepe kombinacije prelivajočih se barv ozadja :) Hvala za sodelovanje v izzivu, Ustvarjalni dotik :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne bom nč preveč govorila, meni je super, taka nežna zaljubljenost - fino:)
    LP

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelepo ozadje, ki voščilnico naredi zelo posebno.
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  15. Uuauu kako je luštna! Ptička sta tako srčkana :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...