sreda, 3. september 2014

Vonj po domačih dobrotah

Mesec september je na blogu Mavelu.com posvečen božično novoletnim voščilnicam. Za mojo sedmo objavo sem pripravila preprosto CAS voščilnico (clean and simple), za katero ne potrebujemo veliko časa. To nam vsem še kako prav pride, kadar moram izdelati večje število prazničnih voščilnic.

Najprej sem na bel karton odtisnila napis. Uporabila sem čudovito zlato blazinico Delicata. Z isto blazinico sem odtisnila tudi vijugico, ki ponazarja dišeče vonjave pravkar pečene pite. Se vam že cedijo sline? :)


Pito sem pobarvala s čopičem in distress blazinicami. Ko se je papir posušil, sem pekač premazala z Glossy accents, da izgleda kot pravi :)


Želim vam lep in ustvarjalen dan,
Maja

PRIPOMOČKI:


10 komentarjev:

  1. Čudovita, do sem je zadišala ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lepo diši! :-)) Zelo lepa je. Super ideja za izdelavo večjega števila enakih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosta pa vendar zelo lepa. : )

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijepa cas cas čestitka.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za kolač, sem ga že pojedla, bi še......:))
    LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako pristno je, da kar diši po sveže spečenem in toplem kolačku....:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čisto vroča na ravnost iz pečice - si naredila skomine :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmmmm Maja...tvoja praznična pita je pridišala tudi v naš domek;)
    Krasna voščilnica, namenjena res serijski izdelavi!
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...