sreda, 4. junij 2014

Junijski izziv na Mavelu.com blogu

Čas je za mesečni izziv na Mavelu.com blogu - v juniju vas vabimo, da prestopite svoje meje in se lotite nečesa novega; nečesa, kar za vas ni značilno. Tema je


Ko sem dobila Marinin mail s temo izziva, sem takoj vedela, kaj se bo znašlo na moji ustvarjalni mizi. Že dolgo nazaj sem kupila 3 majhna platna na lesenem okvirju (15x15 cm) z namenom, da se nekoč preizkusim v mixed media tehniki. Pa so platna obležala na polici in čakala, da jih vzamem v roke. 

Začela sem tako, da sem kar s prsti nanesla modro akrilno barvo na vse robove, nato pa še malo bele za kontrast. Platno sem premazala z lepilom (Mekol + voda), nanj položila svetlo moder trši papir s strukturo platna in ga prav tako premazala z lepilom. Ko se je posušilo, sem ga neenakomerno pobarvala z modro in belo akrilno barvo. 


V mojem junijskem paketku izdelkov (glej prejšnjo objavo) je bila tudi zaščitna folija z mehurčki - vanjo je bilo zavito distress polnilo :) Na mehurčke sem s čopičem namazala belo akrilo barvo in jih odtisnila na različne dele platna.

Metulj je narejen v dveh delih. Najprej sem preko stencil šablone pobarvala celega metulja z modro akrilno barvo. Ko se je barva posušila, sem preko šablone metuljevega krila nanesla prozorno embosing pasto, zmešano z eno kapljico distress polnila Salty Ocean. Najprej eno krilo, ko se je to posušilo, pa še drugo.


Izrezala sem vejico z listi, jo poštempljala s Hero Arts štampiljko pisave, premazala s tanko plastjo razredčene bele akrilne barve in prilepila na platno. Nato je na vrsto prišel cvet, ki je pobarvan z distress blazinicami Mustard Seed in Wild Honey. Na vsak cvet sem z Mustard Seed distress blazinico odtisnila Hero Arts štampiljko s čipko in vse tri cvetove zlepila skupaj. Na žalost je vzorček praktično izginil, ko sem cvet premazala z  razredčenim Mekolom - naslednjič bom vzorček odtisnila s kakšno drugo blazinico, ki ne bo reagirala z vodo v lepilu.

To ni bila edina napaka, ki sem jo zagrešila med delom, a ko se enkrat sprostiš in se opomniš, da je pri mixed media tehniki dovoljeno praktično vse in da napake veliko lažje prikriješ kot pri klasičnih voščilnicah ...... ja, potem se prepustiš ustvarjalnemu procesu in uživaš! Nisem po naključju izbrala napisa "vedno zaupaj vase ;) 


Na koncu sem še odtisnila napis in vijugico, dodala okvir s tankim črnim Copic multilinerjem in prilepila temno modre polperle na metuljevo telo. 

Pa nisem bila čisto zadovoljna ... Bele pike od mehurčkov so preveč "sekale ven", pa mi je prišlo na misel, da bi jih malo posenčila z Salty Ocean distress blazinico - delovalo je :)

Bilo je veliko packanja, veliko čakanja, da so se posamezni deli posušili, a vseeno je bilo prav fino! :)

Oglejte si še izdelke ostalih članic ustvarjalnega tima in se nam pridružite!

15 komentarjev:

  1. Fenomenalno paltno! :) Res si si dala ustvarjalnega duška in uspelo ti je maksimalno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, koliko dela si si dala :) Ampak se je splačalo! Slika je enkratna! Še posebej mi je všeč ideja, kako si nanašala belo barvo, da so nastale pikice :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz bi ta izdelek kar obesila na steno, saj mi deluje kot slika..;) Krasen izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno si zaupala vase in v svoje pocetje in tako je nastal krasen izdelek :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo Maja, čudovito!! Všeč mi je kombinacija barv. Tudi mene mika, da bi enkrat probala... :) Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lepo, zanimivo je danes skakljati z bloga na blog in občudovati izdelke :).
    Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Težko rečem kaj drugega kot vau! Se mi zdi, da me boste prepričale, da se bom enkrat tudi jaz lotila packanja ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kar na smeh mi je potegnilo, ko sem prebrala, s čim si delala pikice :-) Tudi sama sem preizkušala to vrsto "štampiljk", ampak nisem bila zadovoljna, ker očitno nisem uporabila prave barve :-) Naslednjič torej pacam po reciklirani poštni embalaži z akrilnimi barvami :-)
    Tvoja slika na platnu mi je zelo všeč. Upam, da jih bo še več :-) Tole pacanje je eno takšno zdravilo za živčke, da bi ga lahko dajali kar na recept :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sviđa mi se jako tvoja slika. Predivna je.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja tvoje platno...pa kar kliče po morju. Super barvno kombinacijo si izbrala in tehnika ti je več kot odlično uspela ; ))
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, vse čestitke, tebi pa res noben izziv ni pretežak. Slika je krasna in mislim, da jo bo potencialna obdarovanka zelo vesela:)), LP

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa in vesela voščilnica
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita modra barva. Res mi je všeč živahnost platna, da o metulju sploh ne govorimo ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Uau! Zelo zelo zelo mi je všeč! To sliko bi gotovo prav vsak želel imeti obešeno na steni:) Perfektno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...