nedelja, 22. junij 2014

Anja + Matej

Včerajšnja sobota je bila za Anjo in Mateja dan, ki si ga bosta zapomnila za vedno. Zanju sem izdelala poročno voščilnico. Smernice, ki sem jih dobila: veliko bele barve (ponavadi najprej vprašam za barve), namesto riža bodo metali ptičjo hrano, ker je edina ekološka. Takoj sem vedela, da bosta na voščilnici dva ptička in da bom naredila nekaj v zvezi z lesom.


Ozadje sem naredila z belo embosirno pasto in stencil šablono Tima Holtza "Stripes" - rezultat me spominja na strukturo lesa. Struktura lesa se ponovi tudi na srcu, ki je izrezan iz zelo tankega samolepilnega furnirja. Imeni sta embosirani z belim embosing prahom.


Na kuverto sem prilepila dve srci iz furnirja z začetnicama imen, spodaj pa dodala napis iz Ustvarjalnega dotika.


Notranjost voščilnice je preprosto okrašena: dva ptička iz furnirja v kotu in majhen srček nad njima.



14 komentarjev:

  1. Prav posebna poročna voščilnica ;) noro dobra ideja s ptički in furnirjem ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si sestavila komplet čestitke in ovojnice. Zelo mi je všeč, ker se motiv ptičkov ponovi tudi v notranjosti čestitke. Čudovito, Maja! Barbara (ustvarjalni dotik)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno. Ovaj furnir je baš super. Lijepo izgleda.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je, vsega je ravno prav. Se je še enkrat pokazalo - manj je več. Tudi meni je všeč, da se ptička ponovita v notranjosti.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja, ideje s furnirjem je res fenomenalna in strukturna pasta da poseben čar. Ponovitev pričkov v notranjosti pa zmaga :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole z metanjem pticje hrane pa se nisem slisala :)))) Ampak si pa dobro to prenesla na voscilnico. Zelo mi je vsec, res taka natur.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je in ideja z metanjem ptičje hrane fenomenalna. Tako imjo še ptički ohcet ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. O, kako je lepa! Zelo mi je všeč tale nežna voščilnica. Samolepilni furnir? Ijoj, kaj se bom jaz še vsega naučila! :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna je Maja
    se pa opravičujem za zamudo
    blogger mi nagaja, pokaže mi samo zadnji blog, ki ga spremljam in nič več.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je in všeč mi je kombinacija papirja in furnirja;) tudi meni zadnjih nekaj dni nagaja blog in se opavičujem za zamudo. Pojavi se mi samo ena objava...pa še ta najnovejša ;(...lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi jaz prvič slišim, za samolepilni furnir. Nastala je krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna. Taka naravno nežna. Super!
    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...