četrtek, 27. november 2014

Mavelu blog hop

Na Mavelu.com se igramo luštno igro, ki se ji reče blog hop :) Začela ga je Marina in vsak naslednji dan je nadaljevala druga članica ustvarjalnega tima. Včeraj je za vas ustvarjala moja soimenjakinja, ki jo najdete na blogu Majuškasto unikatno (le poglejte, kako domiselno je uporabila komplet štampiljk Pozitivčki), danes pa sem na vrsti jaz.

Marina mi je poslala komplet štampiljk Čarobni prazniki, ki je kot nalašč za izdelavo prazničnih voščilnic, prav pa vam bo prišel tudi ob kakšni drugi priložnosti. Tudi ti imaš možnost, da osvojiš tale kompletek, več o tem si preberi na koncu objave.


Ko sem enkrat začela ustvarjati, se kar nisem mogla ustaviti in nastalo je pet voščilnic. Zagotovo bo še kakšna :)


Prva voščilnica

Inspiracija za to voščilnico izhaja iz napisa (božično jutro), zato sem za glavni motiv izbrala okrašeno smrekico, pod njo pa darilo in gugalni konjiček. Smrekica je odtisnjena z dvema Versafine zelenima blazinicama (svetlo in temno), bunkice so pobarvane z rdečim distressom, zgornji "kovinski" del pa z zlatim flomastrom. Na ozadje sem s čopičem razpršila kapljice vode, pomešane s perfect pearls prahcem v zlati barvi



Druga voščilnica

Malega fantička pod smrekico čaka veliiiiko darilo, povezano z zlatim trakom - le kaj se skriva v njem? :) Na ozadje sem z Antique linen distress blazinico odtisnila štampiljko z vzorcem lesenih desk. Za smrekico sem tukaj uporabila temno zeleno distress blazinico Pine needles, ki je prekrila svetel vzorec lesa, zato maskiranje smrečice ni bilo potrebno. Rdeče bunkice so iz stopljenih hama perlic :) Spodnji del napisa sem najprej ukrivila na akrilnem bloku in nato odtisnila z Fired brick distressom.



Tretja voščilnica

Zdaj pa se bomo iz tople, praznično okrašene dnevne sobe preselili ven, v naravo. Tukaj sem uporabila manjšo smrekico iz kompleta, ki sem jo večkrat odtisnila z Peeled paint in Pine needles distress blazinicama. Dodala sem zasnežen hribček z napisom in z nepogrešljivo Delicata Golden Glitz blazinico po nebu posula zlate zvezdice in pikice.



Četrta voščilnica

... je narejena iz ostankov tretje voščilnice :) Smrekice sem izrezala s šablono za tagec, na "sneg" dodala polovico napisa iz okrogle štampiljke (preostali del napisa sem maskirala) in na tagec zavezala recikliran zlat trak.



Peta voščilnica
 
... pa je dokaz, da lahko praznični komplet štampiljk z izbiro drugačnega, "neprazničnega" napisa, uporabiš tudi v preostalem delu leta :)



Kako lahko tudi ti sodeluješ na blog hopu? 
 
Enostavno. Pripravi izdelek, na katerem uporabiš vsaj eno Mavelu štampiljko, objavi sliko izdelka na svojem blogu (ali FB strani ali kakšni drugi spletni platformi) in dodaj povezavo do uporabljene štampiljke in do objave blog hopa, na katerem sodeluješ. Z enim izdelkom lahko sodeluješ samo pri eni ustvarjalki. Lahko pa pripraviš več različnih izdekov in tako sodeluješ pri različnih ustvarjalkah :) Časa za sodelovanje imaš do 2.12.2014 do polnoči. 

In nagrada?

Nagrada pa je set štampiljk, ki smo jih punce uporabile pri svoji objavi :) Mamljivo, kajne? Torej lepo vabljena h sodelovanju :) Svoje izdelke pa prijaviš tako, da klikneš na spodnji modri gumb in slediš navodilom :)


Če te torej mika komplet štampiljk Čarobni prazniki, se ne pozabi z modrim gumbom prijaviti pod to objavo :)

Jutri te prijazno vabim na obisk k Tini - se že veselim njenih čudovitih izdelkov!

 Lep in ustvarjalen dan želim,
Maja


19 komentarjev:

  1. wauuuuuuuuuuuuuuuu, maja, kako čudovite voščilnice!
    sploh prvi dve sta mi še posebno padli v oči.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so, vse od prve do zadnje :) Res pričarajo praznično vzdušje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, koliko različnih možnosti le z enim kompletom in malimi sezonskimi dodatki.
    Vse so čudovite, nekako pa se me je najbolj dotaknila prva.
    Verjetno zaradi darila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav občudovanja vredno je tvoje ustvarjanje s štampiljko Čarobni prazniki, ki si jo predstavila na svojih voščilnicah. Vse so praznično privlačne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita predstavitev
    zelo zelo so mivšeč vsi prikazani izdelki
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse voščilnice so čudovite! Ta kompletek je pa res uporaben..;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, koliko izdelkov in krasen prikaz kaj vse se da narediti z enim setom. Prav vse mi je zelo vsec, se posebej pa tista prva - kar ponese ti v bozicno jutro.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ena lepša kot druga. Najbol mi je všeč druga z lesenimi deskami. Nujno moram naročiti to štampiljko! Pripravljam pa že nekaj za modri gumbek :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Maja, tebi pa res ni dati igrač v roke, postaneš hiperaktivna :)) - malo za hec. Sicer pa so vse zelo lepe, ker sem jih nekaj videla tudi v živo lahko rečem, da so v resnici še lepše. Navdušena sem nad tvojimi izdelki:)) Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  10. Že ves čas skačem z bloga na blog in občudujem vse krasne izdelke, ki jih pripravljate z Marininimi štampiljkami. :-) Tvoje voščilnice so zelo lepe in prisrčne in še en dokaz, kaj vse se da narediti z veliko fantazije in lepimi pripomočki. :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita zbirka!!!! res je luštno, ko se ti ideje kar zvrstijo in jih preizkušaš.hvala za vabilo za sodelovanje na mojem blogu. Mogoče pa res ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ni kaj Maja, pokazalai si še pet različnih variant uporabe fenomenalnih štampiljk. Vsaka posebej je čudovita in težko bi se odločila samo za eno :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Maja krasne so vse po vrsti. Moja favoritka je prva :).

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja....z Marininem setom štampiljk si naredila čudovite praznične voščilnice! Zadnja je naravnost fantastična. Tudi mene je očaral ta set in sem ga nekaj časa nazaj uporabila na "lovski" voščilčnici. Si bom pa izposodila eno tvojo idejo...če lahko ;))) Všeč mi je, ker si na eni ukrivila misel...naravnost čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  15. Uf, koliko čudovitih voščilnic si nanizala v tej objavi.

    OdgovoriIzbriši
  16. Maja, čudovite voščilnice! Najbolj mi je všeč, ker so tako zelo različne, čeprav si uporabila samo en set štampiljk.
    Prvi dve sta tako topli, imam občutek, kot da bi bila skupaj s fantičem v sobi in se veselila novoletnih daril. Mi je pa najbolj všeč prav zadnja, ki ni praznična. Ježek in lisička sta tako prisrčna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...