četrtek, 6. november 2014

Danes mi je 16 let (in bonbonček)

Rezultate žrebanja obeh bonbončkov najdete dodane k originalni objavi TUKAJ :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdaj ko je tu ta srečni dan,
zdaj vem, da upanje le ni bilo zaman,
saj pred menoj najlepši je življenja cvet,
danes mi je 16 let ...

Se spomnite popevke iz šestdestih, ki jo je pela Lidija Kodrič? Sodelavka me je prosila, naj ji naredim voščilnico za sina in na njej uporabim ta verz, zraven pa dodam še modro kolo :) Nastalo je tole:


Hvala za dobre želje, ki ste jih zapisale pri prejšnji objavi ... Včeraj smo postavili protipoplavne vreče, upam, da bo zadostovalo. Še bolj pa upam, da padavine ne bodo tako obilne, kot napovedujejo meteorologi.

Vse dobro želim,
Maja

18 komentarjev:

  1. Drzim pesti, da bo vse OK. Voscilnica je prekrasna, sveza kot je 16 let :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je kombinacija barv in vzorcev. Pikice so itak super, mi je pa tudi trava zelo všeč.
    Stiskam pesti, da voda ne pride do vas in da ostanete na suhem. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, ko se spomnim tistih časov, ko mi je bilo 16 let... super čestitka za fanta kolesarja.
    Tvoji Nini najlepša hvala za srečno roko, da je izmed vseh listkov izvlekla ravno tistega z mojim imenom :) Jeeeej :) Ti že pišem...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, ko si star 16 let je pa res najlepši dan, tako kot je ta na t voji voščilnici. Zeeeloooo luštna, drugače ti ne znaš :)
    LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Kje so tista leta, lepa pesmica, ki obuja spomine. Prav tako lepa voščilnica. Glede dežja, upam da se napovedi ne bodo izpolnile.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč, všeč. Preprosta in pove vse. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi, hi, tole pesmico si pa jaz vsako leto zapojem za rojstni dan. :-) Čeprav že doooolgo ni več 16.... Čudovito voščilnico si izdelala. Fantovska in popolnoma kul. :-)
    Upam, da vas voda tokrat ne bo presenetila.
    Pa čestitke dobitnicama bonbončka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej čestitke dobitnicama bonbončka!
    Voščilnica mi deluje kot reklama oz. vabilo h kolesarjenju.
    Všeč mi je, kako si oblikovala napis in vključila leto starosti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nadam se da će biti sve ok kod tebe. Krasnu čestitku si napravila.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  10. Voščilnica je zelo lepa. Krasne barve si uporabila in jo lepo sestavila. ; )
    Čestitke tudi dobitnicam bonbončka.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole je pa ena čudovitka in upam, da ste na suhem.

    OdgovoriIzbriši
  12. joj kako je lepo! krasno kolo in kot vedno res lepa CAS voščilnica. lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno si se spomnila za 16 let. Taka lušna,nagajiva je.
    Upam, da bodo vreče zadostovale in da deževje pojenja.

    OdgovoriIzbriši
  14. Spet ena krasna voščilnica izpod tvojih rok. Hvala za obisk pri meni in lepe besede. Upam, da ste na suhem! Ta dež je letos prav grozen :-(
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna voščilnica ... zelo živahna :-))
    Vse dobro vam želim!

    OdgovoriIzbriši
  16. Maja krasna voščilnica, ki deluje zelo mladostno...morda zaradi zelene barve v ozadju. Resnično mi je všeč!
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...