četrtek, 31. julij 2014

Ob ribniku

Moj oče je pred nekaj dnevi praznoval rojstni dan. Ker sta moja starša ravno na morskem oddihu, sem voščilnico izdelala že malo prej in jo zarotniško izročila mami pred odhodom, da jo je oče dobil v roke na dan D :)

Na voščilnici je motiv iz ribnika. Za rogoz in kačja pastirja sem uporabila šablono Impression Obsession, pri lokvanjih pa je bila potrebna improvizacija. Lista sem narisala in izrezala, za cvetova pa sem uporabila Cottage Cutz šablono za mini sončnico - cvet sončnice sem prerezala na pol in še malce oblikovala s škarjami. Napis je iz Ustvarjalnega dotika.


Kačja pastirja sem pobarvala s čopičem in distress blazinicami, na krila pa sem nanesla bleščice v lepilu Frosted Lace. Pri nas kačjim pastirjem, ki nas obiskujejo na vrtu, ljubkovalno pravimo kačkoti, pa tudi helikopterji :) V resnici imajo lepo ime - zelenomodre deve. So prav simpatično radovedni, večkrat se zgodi, da kakšen pride pokukat v očetovo delavnico, kadar so odprta vrata :)


Leta 1995 se je moj oče odločil, da bomo imeli na vrtu ribnik. V tistih časih v naših trgovinah še ni bilo na voljo pripomočkov za takšne podvige, zato je bilo potrebno malce več truda in iskanja, tudi v tujini. Življenje na vrtu se popolnoma spremeni, ko se na njem pojavi voda. Prvi so prišli vodni drsalci, ki elegantno drsijo po površini vode, naselile so se žabice, ptice prihajajo pit in se kopat, kačji pastirji ga obletavajo ... Ribnik je lepo opazovati v vseh letnih časih.

Pobrskala sem med fotografijami in za vas izbrala nekaj utrinkov.

Pomlad - prve zacvetijo kalužnice in spomladanska torilnica z modrimi cvetki.

Živo zelena praprot odvija svoje liste.

Poleti je ribnik bujno zaraščen, poln pisanega cvetja.

Lepota v belem ...

... in v roza.

Naše prijazne ribice

Eden izmed številnih obiskovalcev.
 
Jeseni se imajo kačji pastirji radi.

Zimska idila.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- CRAFT-alnica (Nekaj za fanta/moškega)
- Simon Says Stamp Wednesday Challenge (Anything goes)
 

14 komentarjev:

  1. Kako lepo je pri vas, ribnik res krasno zgleda. Vse skupaj pa si prav tako cudovito prenesla na voscilnico. Res je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna čestitka, ki zelo lepo prikazuje vašo idilično naravo za hišo. Si zelo iznajdljiva in lokvanja sta naravnost čudovita! Zelo všeč mi je tudi medlo ozadje na čestitki :) Tvoje slikice ujete narave so pa dih jemajoče :) Hvala, ker sodeluješ na izzivu trgovine Ustvarjalni dotik :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si del čudovitega vrta prenesla na voščilnico.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 113. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalna kopija vrta na voščilnici - sploh kačji pasitrji in lokvanj :)! Zelo lepe slike ribnika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oj Maja...kako se razveselim tvojih objav, saj vedno presenetiš s krasnimi voščilnicami. Čudovito si upodobila naravo v in okoli ribnika. Jaz imam pa še danes strah pred kačjimi pastirji...hhhmmmm verjetno to izhaja iz otroštva, ker so nas starejši strašili z njimi....in potem smo se otroci razbežali na vse strani ;(((. Si bom morala kaj prebrati o njih, da sem znebim strahu. Pa še to: super si uporabila bleščice na krilih kačkotih.
    Želim ti čudovit skorajšnji vikend in se beremo ;))) Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si prenesla lepote vašega ribnika na voščilnico. Tudi meni so kačji pastirji zelo všeč. Nisem pa vedela, da imajo tako lepo ime. Hvala za zanimiv zapis.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakav divan ribnjak. A tek lopoči..ahh..prekrasno. Čestitka je isto jako lijepa. Super si dočarala prirodu.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Občudujem voščilnico in vaš ribnik. Oboje je čudovito!
    Zelo dobro si se znašla pri lokvanjih.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepo je vse tole! Krasen ribnik si prekrasno upodobila na voščilnici. Ati je bil gotovo presrečen!
    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  10. iiijoj Maja
    kako lepo voščilnico si mu naredila in čisto po njegovem okusu! Super si jo sestavila ...
    Tudi ribnik izgleda fantastično :-))
    Hvala, ker se igraš z nami po “moško” v CRAFT-alnici … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. S to prekrasno voščilnico si gotovo zelo razveselila očeta :-). Že v začetku me je zanimalo, zakaj ribnik na voščilnici, sedaj mi je pa vse jasno :-). Čudovito je pri vas!

    OdgovoriIzbriši
  12. Gorgeous card! Love the beautiful scene you created! Beautiful pics too!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito si prenesla del domačega okolja na voščilnico. Očetu zagotovo ribnik veliko pomeni in brez dvoma si mu naredila veliko veselje.
    Hvala, da ga deliš tudi z nami. Res je prelep v vseh letnih časih. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...