četrtek, 19. junij 2014

Dva kužka

Prvi je namenjen v zahvalo Tini, učiteljici 3.c razreda. Slišala sem veliko lepih besed o njej, najbolj pa sem si zapomnila, da ima bralne urice za otroke, kjer je prisoten tudi njen kuža. Takoj sem vedela, kdo bo glavna zvezda na voščilnici :)

Izdelala sem malo večji format, 15 x 15,5 cm, da je dovolj prostora za podpise. Ozadje za svetlo modri okvirček Mame Elephant sem naredila sama in je super izpadlo! Izbrala sem nekaj štampiljk rožic in listkov iz Mavelu kompleta Cvetoč rojstni dan, tri distress blazinice in sestavila vzorček. Res vzame malo več časa, a je končni rezultat vreden truda.


Ker nikakor ne uspem fotografirati čudovitega sijaja Wink of Stella prozornega markerja, sem poskusila še en način: voščilnico sem pomolila skozi okno in jo slikala na soncu - nekaj bleščečih pikic se sicer vidi, v resnici pa se oblaček z napisom in hribček bleščita kot sveže zapadli sneg na lep sončen dan :)

Za napis sem uporabila komplet šablone in štampiljk iz Najlepšega para. Ime TINA sem sestavila iz dveh napisov v kompletu: "TI IZ ♥" in "NAJLEPŠA" :) Voščilnico lepim v junijsko galerijo Najlepšega para.


Spodnjo voščilnico pa je prejela gospa, ki ima zelo rada živali, še posebej kužke :)


Lep dan želim ...

13 komentarjev:

  1. Maja, kako krasni in prikupni sta! Pa še svoje ime lahko sedaj sestavim :-)...hvala za nasvet!

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja tole pa so ideje za vikanje in hvala se tako lepo sveti. Super si dodela obe voščilnici in verjamme, da si osrečila še dve novi prejemnici :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito ozadje si naredila. Obe voščilnici sta zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepi sta! Ta lesk je res poseben.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta prekrasni
    kužki v razredu so pa zakon
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno ozadje si naredila na prvi voščilnici. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, kako mi je všeč ozadje na prvi voščilnici! Res je krasno izpadlo. Sta pa obe "kužkasti" voščilnici zelo lepi in prisrčni :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno. Obje su mi lijepe. Na prvoj si napravila lijepu pozadinu.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav obe sta zelo simpatični - kot tale črni kuza. Na prvi mi je zelo všeč ozadje in seveda se čist fajn vidi in blešči besedica hvala...Tudi druga je zelo lepa, ker ponazarja naravo in tablico si krasno dodala.
    Pozdrav na vaš konec, Jana

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni sta. Ozadje je res zelo lepo izpadlo in super si pokombinirala modro in oranžno. Meni je doslej ta klombinacija barv bila najmanj pri srcu ... no ... sedaj pa spreminjam mnenje ;)

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe sta čudoviti in ozadje na prvi si res lepo ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Enkratni voščilnici si naredila. Všeč mi je kombinacija barv in dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudoviti sta, pravi kužkasti ;) super si se znašla z napisom ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...