četrtek, 19. junij 2014

Bela in ... roza, zelena, rumena

Včeraj je v poznih večernih nočnih urah nastal trojček voščilnic z meni zelo ljubimi Impression Obsession šablonami, ki so prispele preko oceana. Tale voščilnica je kriva, da sem si zelo želela izdelati svojo verzijo. Ker pa sem poleg te šablone naročila še nekaj drugih, so na koncu nastale kar tri.

Motivi so že sami po sebi tako lepi, da sem jih le pobarvala z akvarelno tehniko in izpostavila na belem ozadju. Dodala sem  še napis in malo pikic barve. Ne da se prikriti - Vladkin čudoviti komplet z zastavicami me je navdihnil za tale trojček, ki bo darilo za prijateljico :)

Najlepši napis je iz Najlepšega para.


Z drugo voščilnico sem uspešno pretentala sodelavko in mami - obe sta bili prepričani, da sem uporabila posušen ginkov list :) Napis je iz Ustvarjalne skrinje.


Zlat žitni klas sem združila z napisom iz Mavelu, ker se črka V tako lepo ujema s klasom :)


26. izziv Ko me inspirira ... mi je res pisan na kožo! Navdušena sem bila že takrat, ko je Janja objavila svoj komplet voščilnic, zato sem se resnično razveselila, da sta ga Vladka in Tina izbrali za tokratni navdih.


Komplet prijavljam tudi v CRAFT-alnico (slovenski napisi), prvo voščilnico pa v junijsko galerijo Najlepšega para.

24 komentarjev:

  1. Te šablonice so čisto zares tako zelo lepe, da ne potrebujejo veliko dodatkov. Tvoj trojček pa je sanjsko lep :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit trio ;) vsaka je nekaj posebnega ;) prijateljica bo zelo vesela ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Maja...čudovito kolekcijo si naredila in prav vse so mi všeč. Seveda spet rolam miško gor in dol, da se nagledam vseh treh "umetnin". Akvarelna tehnika ti zelo "lezi".
    Zelim ti eno lepo dobro jutro, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. iiijoj kako so ljubke in kako preprosto in učinkovito si jih sestavila :-))
    Krasni odtenki barv!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

      Izbriši
  5. ijeah, cudovito si ustvarila ta komplet in tudi sama sem bila prepricana, da je ginkov list pravi :) Me zelo veseli, da sva ti s Tino v navdih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmm, kako so lepe, sporočilne, zelo zelo lepo si jih skompletirala, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite kot celota in posamezno. Preproste so, ampak izredno pomenske. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Maja, ti pa akvarel sta ustvarjena drug za drugega :). Tudi jaz sem sprva mislila, da je ginkov list pravi, pa sem iz foha - fenomenalne voščilnice !

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo zanimiv in krasen trio čestitk. Všeč mi je tudi pošpricano ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasen komplet voščilnic.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 109. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. O, vse tri so prekrasne. Res si se spoprijateljila z akvarelom, čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne šablonice in krasne voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo Maja, res nore voščilnice, no za ginko bi pa človek kar dal roko v ogenj. Ta akvarelna tehnika te je povsem "zacumpala"- kot bi rekel Kreslin in resnično ti leži in vse čestitke:::)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasen špric, barve, sestava, res lepe.

    OdgovoriIzbriši
  15. Vau, kakšen lep komplet!! Postajaš mojstrica akvarelne tehnike, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovit trio
    zelo lepe so in tako naravno delujejo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  17. Očarana ♥♥♥ in brez besed.

    OdgovoriIzbriši
  18. Maja, izjemen trojček... Vsaka je tako lepa in skupaj so čudovit komplet. prijateljica bo zelo vesela!

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovit trio :) Preprosta in elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  20. Kakšen krasen trio, vse tri so čudovite.
    Hvala, da jih deliš z nami v 109. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  21. uau tako enostavne, a tako učinkovite! prav vse tri so lepe! lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...