torek, 20. december 2016

Venčki

Ne morem iz svoje kože, spet bom med zadnjimi na izzivu v CRAFT-alnici. Naredila sem tri voščilnice z venčkom. Iz osnove sem izrezala krog in na obod odprtine nalepila  venček Wplus9, minimalistično okrašen z belimi zvezdicami. Na spodnji del kroga sem z zadnje strani prilepila majhne jaslice in dodala še zlat napis iz Najlepšega para.


Še v malce drugačni kombinaciji.



No, potem sem kljub zanimivemu učinku naknadno zaprla odprtine na sprednji strani s papirjem, na katerega sem natisnila prvo kitico Svete noči, to moram pa še poslikati in dodam jutri. Ura je 23.51, najbrž bom res zadnja :)

Jutri gre na pošto večina mojih prazničnih voščilnic, ki sem jih pridno pripravljala v zadnjih dneh. Nekaj dela me pa še čaka :)

Bodite lepo,
Maja

11 komentarjev:

  1. ne, nisi zadnja na craft-alnici, to sem po tradiciji jaz, vedno mečkam do zadnjega ...
    krasen učinek z odprtinami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep božični trio, prav domiselno si venček uporabila za obrobo božičnega motiva, žareče barve so pa kot nalašč za turobno meglo zunaj. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, prekrasne so. Tako poredko vidim praznične voščilnice z jaslicami, zato sem jih toliko bolj vesela. Lepe venčke si naredila okoli njih in vse skupaj popestrila z lepim napisom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite voščilnice, res si jih lepo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja krasno ti je tole uspelo. Prav čudovite so vse tri. Mene še tudi čaka par voščilnic za odposlat :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj tele mini jaslice, kako so kjut. Pa tako lepo si jih dodala v venček.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici,(ne šetje, če si prva ali zadnja, šteje le to, da si). Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo všeč mi je tvoja voščilnica s venčkom in lepo si dodala jaslice :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti venčki so! Čudovita pa je tudi voščilnica, ki je včeraj našla pot v naš domek - iz srca hvala zanjo! V mrzlih dneh nam bodo prišle rokavičke še kako prav! Pravljične praznike vam želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Še sreča, te tvoje voščilnice sem videla tudi v živo in so res lepe in z natisnjenim voščilom še bolj srčne:), pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja,krasne voščilnice.ena je celo prispela do mene in sem ti zanjp zelo hvaležna iz dveh razlogov:ker je tako čudovita in ker si se spomnila name.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...