torek, 8. november 2016

Pozitiv + negativ (in žrebanje bonbončka)

Rezultate žrebanja bonbončkov ob 3. rojstnem dnevu Hiške iz papirja najdete TUKAJ, dodani so na koncu objave :)

----------------------------------------------------------------------------------------

Tudi tokrat, kot je že običajno, lovim za rep izziv v CRAFT-alnici. Po dolgih pripravah smo med počitnicami naposled le preselili moj ustvarjalni kotiček. Veliko Ogromno pripomočkov in materiala se je nabralo v teh nekaj letih, odkar sem začela izdelovati voščilnice, selitev ni bila enostavna. Še bolj zamudno je urejanje vsega tega, precej dela me še čaka. Kljub navdušenju nad povečanjem ustvarjalnega prostora se je moja muza nekam skrila in odnesla navdih s seboj. Vseeno sem spravila skupaj dve zelo preprosti voščilnici, moji prvi novoletni za letos, juhej! :)


Božično zvezdo iz Najlepšega para sem najprej izrezala iz rdečega papirja s pikicami, pod odprtino sem položila bel papir z bleščicami, ki se na sliki žal prav nič ne opazijo, iz bleščečega papirja je izrezan tudi napis. Za zaključek sem naredila še črne pikice v sredino sveta z Enamel accents (Ranger).


Izrezek rdečega cveta sem nalepila na perlast papir, v sredino dodala črne pikice, belino ozadja pa sem popestrila s sneženjem, pri čemer mi je pomagal bel Pico embellisher.


Lepim v novembrsko galerijo Najlepšega para in seveda v CRAFT-alnico (pozitiv + negativ).

Bodite lepo,
Maja

16 komentarjev:

  1. Čestitam za nov ustvarjalni kotiček. Poznam občutke, ko ti muza uide. Tudi sama sem imela kar nekaj časa mrk v novi ustvarjalnici. Vse dokler se nisem navadila kje imam kaj.
    Verjetno si precej energije sedaj porabila za funkcionalno urejanje, tako je ni ostalo veliko za ideje. Nič ne skrbi, vse se bo uredilo.
    Voščilnici sta cart, sploh ta papir s pikicami da posebno noto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super za novi ustvarjalni kotiček in muza se zagotovo kmalu vrne. Morda je samo malo sramežljiva in se mora navaditi novega kotička :) Dobro si opravila z negativom in pozitivom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam z Moi in Vladuško. Vse se bo uredilo in super za nov kotiček. Tvoja voščilnica s temi pikicami je čudovita, super negativ in pozitiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam vsem trem srečnicam za slasten bonbonček, tebi pa za novo ustvarjalno sobo.
    Simpatični in igrivi božični voščilnici. Lepo si se poigrala s pozitivom in negativom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim, da ti nobena ne zameri, če si bonbonček izžrebala nekoliko pozneje. Kdaj ima življenje pač drugačne plane kot mi. :)
    Rdeče bela kombinacija je vedno prava izbira za božič! Zelo sta mi všečobe. :)
    Sem pokukala tudi tja in sem videla, da sem ena izmed izžrebanih. Hvala Nina in Maja hehe, že pišem mail :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti sta! Bi bilo dolgočasno,če se muza ne bi nikoli skrila :), smo potem toliko bolj vesele in ustvarjalne ko ae vrne :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni praznični voščilnici si izdelala. Bravo za novi ustvarjalni kotiček. :-) Tudi muze potrebujejo občasen odklop. :-) Čestitke dobitnicam bonbončkov.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasni praznični voščilnici si izdelala. Bravo za novi ustvarjalni kotiček. :-) Tudi muze potrebujejo občasen odklop. :-) Čestitke dobitnicam bonbončkov.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super za nov kotiček. Jaz bi se morala lotit pospravljanja, ki vključuje tudi ločevanje od nahrčkanih stvari, ki jih ne uporabljam ali pa sem samo pozabila nanje. Po novem letu bo čas za to ;-)

    Tvoja rdečo bela preprostost mi je zelo všeč. Ne rabi dosti dodatkov. Tako, da očitno se tvoja muza počasi vrača.

    Se že veselim, da se kmalu vidimo v živo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo tudi tvoje zvezdice so tako krasne, kakor od Sonje. Čisto zares se jih letos spet lotim. Sta me navdihnile.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudoviti sta. Včasih potrebujemo malce predaha..da lahko potem spet ustvarjamo in ustvarjamo :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si se znašla in naredila dve krasni praznični voščilnici :-)) Lepo si uporabila pozitiv in negativ.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasni voščilnici.
    Čestitke prejemnicam bonbončkov.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovito si ustvarjala na našo tokratno temo v CRAFT-alnici, hvala ti, naj se muza čimprej naseli v tvoj novi kotiček, veselo ustvarjanje ti želim, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Maja, čestitke in pa voščilnice so krasne!
    lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...