sreda, 17. februar 2016

Ko me inspirira ... emboss resist

Izziv se že izteka, zadnji dan mi je le uspelo, da sem izdelala voščilnico z emboss resist tehniko. Tudi meni je bila izredno všeč Martinina voščilnica, ki sta jo Vladka in Tina tokrat izbrali za navdih. Odločila sem se, da bom belo embosirala rože (moja čisto prva kupljena štampiljka!!), tako kot Martina sem dodala satenast trak in metulja. Ozadje in metulja sem pobarvala z vodnim čopičem. Napis je iz prazničnega kompleta z jelenčki, en od mojih najljubših je, pa tako lepo paše na najmanjšega izmed romantičnih okvirjev

Zaradi turobnega dneva sem imela težave s fotografiranjem, pa sem preizkusila nekaj drugačnega - dva čipkasta prtička na največji kuhinjski deski :))) Mi je kar čudno, ko pogledam sliko ... kot da ni moja, hehe ...


Prijavljam na izziv Ko me inspirira ... #45 
in v februarsko galerijo Najlepšega para.

Hvala za obisk, lep preostanek tedna želim,
Maja

16 komentarjev:

  1. krasna štampiljka in lepa postavitev ter seveda ozadje, na katerem si napaseš oči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo Maja, kaj pa ti delaš na mojem travniku?:), vem da že pogrešaš, da bo vse cvetelo. Lep je, prav optimističen in tudi "dila s prtičkom" je čist u redu:))) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna pomladna, cvetoča voščilnica in tudi fotografija mi je všeč. prtiček ji pristoji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna, nežna. Všeč mi je, da imajo svetovi sredino pobarvano.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa je in všeč so mi vesele pomladne barve!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoja pomlad je zelo zelo vesela in lepa, mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepe pomladne barve...zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je pa tole lepo.
    Če ima kdo občutek za nežnost, si to ti. Super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako je pa tole lepo.
    Če ima kdo občutek za nežnost, si to ti. Super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, kakšna sveža in lahkotna voščilnica Všeč mi je, ker si poudarila središče belih cvetov.

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, čudovita je...tako nežna... Pa zelo mi je všeč tvoj modro-zeleni akvarel.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne barve in postavitev. Ta štampiljka je tudi meni ena ljubših. Tako lepo si nam pričarala pomlad, da jo že komaj čakam.

    OdgovoriIzbriši
  13. O, kako krasen pomladni travnik. :-) Zelo lepa voščilnica. Pa fotografija tudi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja, tale je prava pomladna krasotica.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja, prelepa je, z rožicami in metuljčkom si prav zadela.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...