torek, 10. november 2015

Sožalnica v modrem

Kratka hitra objava ... Želela sem se izogniti klasični črno-beli kombinaciji in namesto nje izbrala temno modro barvo na smetanasto beli podlagi. Sožalnica je bila namenjena ženski, zato sem za glavni motiv uporabila rože - čudovito šablono Penny Black Camellia.


Izziva:

Hvala za obisk,
lep večer želim,
Maja

17 komentarjev:

  1. Maja, tudi sožalnice ti lepo uspevajo. Zelo dobra ideja v modri. Tudi sama sem kolebala ali bi izbrala kakšno drugo barvo kot črno-belo, pa nisem nikakor mogla iz svojih okvirjev. Res škoda, da nisem poskusila. Sedaj se bom vsekakor lažje odločila. D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je, všeč mi je tudi, da ni v klasično črno beli bavi.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. izjemna je, tako barvno kot šablona kamelij.

    OdgovoriIzbriši
  4. Končno, se je ena našla, da si upa objaviti sožalnico v neklasičnih barvah...všeč mi je, da si prekoračila mejo črno-bele kombinacije. Mislim, da se tudi na ta način lahko izrazi sožalje ne da bi koga užalil z barvami. Res mi je všeč. Srečno ti želim v izzivu Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se tudi sama pridružujem in strinjam s predhodnico. Čudovita zahvalnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je, da ni črna. Lepo jo dopolnijo našpricane pikice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa je in všeč mi je, da si ubrala modro-belo kombinacijo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je, ker si ubrala drugačno barvno kombinacijo kot je sicer v navadi za sožalnice. Ta modra v meni budi upanje, da so umrli po smrti še vedno povezani z nami. Zelo lepa in elegantna je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo je lepa in tako ... otožna v svoji modrini.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro izgleda tvoja sožalnica v modrih odtenkih :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  11. Vau, kakšna elegantna sožalnica! Korajžno si se lotila izziva, izpadlo pa je svetovno. :-) Prav všeč mi je, da si stopila iz okvirjev.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepa in elegantna in fino, da ni črno-bela. Saj človek ve, komu pošilja in tudi približno pozna njihovo sprejemanje drugačnosti. Zaključujem v telegrafskem stilu-odlično:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prav super kombinacijo si izbrala. Zelo je lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako smo uokvirčkani kajne, pa čeprav zase mislimo, da nismo. Mislim, da si s to sožalnico zaorala ledino, za ostale, ki smo samo razmišljale o tem. Pogumna si in naredila si zelo drugačno in zelo lepo sožalnico.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...