nedelja, 17. maj 2015

Sv. obhajilo in birma v zlatem

Danes se izteka 36. izziv Ko me inspirira... pri Vladki in Tini. Ker je Tina za inspiracijo izbrala čudovito voščilnico moje prijateljice Andreje, tega izziva kljub kroničnemu pomanjkanju časa res ne smem zamuditi :) Tokrat bom lahko sodelovala tudi v CRAFT-alnici, kjer je tema "sveti zakrament".

V preteklem tednu sem izdelala dve voščilnici v belo-zlati kombinaciji. Prva je za sv. obhajilo.


Bel krog sem embosirala s stencil šablono žarkov. Kelih je izrezan iz čudovitega zlatega papirja, ki sem ga pred leti kupila v Hoferju, pomagala pa sem si z Memory box šablono Candy jar. Zgornji del izreza sem odrezala s pomočjo šablone kroga, da je bolj podoben kelihu. Mislim, da je bila moja preobrazba kozarca za bonbone v kelih prav posrečena ideja :)


Napis je ravno prav velik, da sem ga odtisnila na najmanjši pravokotnik iz kompleta romantičnih okvirjev Najlepšega para, zato gre ta voščilnica tudi v majsko galerijo Najlepšega para.


Vsi napisi so iz Ustvarjalnega dotika, odtisnjeni z zlato Delicata blazinico. 


Druga voščilnica je za našega Marcela, ki je včeraj prejel zakrament svete birme.


Narejena je podobno kot prva voščilnica, le da sem ozadje potiskala z notami (Marcel igra klavir), namesto keliha pa je glavni motiv golobček. 


Tole objavo sem prav na hitro spravila skupaj, saj se popoldne odpravljamo na praznovanje 25. obletnice Plesnega mesta, kjer bo med nastopajočimi tudi naša Nina! :)

Hvala za obisk, vse dobro želim,
Maja


19 komentarjev:

  1. Čudoviti sta obe
    sploh ozadja so top
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni voščilnici in hrati zadovoljita celemu kupu izzivov:)) Rešitev s kelihom je super, pa tudi ozadje je nobl. Prav tako pa mi je zelo všeč, ker si pri Marcelu za ozadje dala note. No skratka, super:)) Lep pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si se poigrala z zlato barvo. Obe voščilnici sta fantastični in čudovito izdelani. Preobrazba kozarca za bombone pa je popolnoma uspela. :-))
    Si predstavljam, kako ponosna si na svojo Nino. Gotovo je nastop popolnoma uspel. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Obje su vrlo lijepe i vrlo lijepo si kombinirala zlatnu boju.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo in dovršeno opravljeno. Obe sta krasni in vesela sem, da sva te spodbudili k ustvarjanju in da si se znova javila. Hvala, da si nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si se spomnila glede keliha. Priznam, da že dolgo iščem kakšno šablono za kelih, pa doslej brez uspeha. Zato mi je toliko bolj všeč tvoja improvizacija. Obe sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti sta! Dobro si se znašla s kozarcem. Nastop male Nine pa je prav gotovo super uspel. Ponosna?

    OdgovoriIzbriši
  8. krasni voščilnici. kelih je pa pravi zadetek.lepo se imejte na Nininem nastopu in praznovanju.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si se znašla s kelihom res je lep! Pa ozadje je lepo pri obeh. Čudoviti sta. Bodite lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoj kelih je čudovit in res si se krasno znašla z njim.
    Drugače pa, čudoviti voščilnici si naredila in vesela sem, da si se nam pridružila v Craft-alnici kljub pomanjkanju časa,.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja...zelo lepo je videti tvoje voščilnice...Obe sta mi čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  12. Maja obe voščilnici sta čudoviti in zlati detajli jima dajo še prav posebno svečanost. Lp Zvonka

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo kako super si se znašla glede keliha in izgleda kot čisto pravi :-))
    Obe voščilnici sta zelo lepi in v tvojem stilu.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. waw kako je luštna in elegantna pa krasno se sveti! lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Všeč mi je kako si se znašla in izdelala čudovit kelih. Čudovito si ustvarjala v kombinaciji bele in zlate.

    OdgovoriIzbriši
  16. Svetovno si skombinirala belo in zlato. Vsaka voščilnica posebej je svetovna :). Zagotovo si zelo ponosna na tvojo malo plesalko :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...