sreda, 5. februar 2014

Šopki

Zadnjič sem se igrala z okvirji Mame Elephant, Memory box šablono Chloe stem in mojima najljubšima šablonama Najlepšega para - vazo in pentljico. Nastalo je nekaj šopkov za rojstni dan.




Napis "Vse najboljše" je iz Ustvarjalne skrinje.


Upam, da ste na varnem in toplem ...

18 komentarjev:

  1. Tvoji šopki so čudoviti. Vedno je dobro imeti kakšno takšno zalogico, tako za ta "hitra" naročila.
    Sem na varnem in na toplem in sem srečnica, ker (zaenkrat) me tole vreme ni nič kaj hudo prizadelo. Upam, da je tako tudi s teboj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva in druga kombinacija barv mi je fantastična. Tretja čestitka pa mi ima najlepšo vazo in šopek. ;)
    Vendar vse imajo svoj unikaten dodatek.. - vse so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni šopki v vazici. Zadnji dve, sta pa še posebej lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prečudovite šopke si naredila, zelo so mi všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Gledam in ploskam :-) Čudovite so. Vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepe kombinacije. Jako mi se sviđaju.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšne barvne kombinacije... Krasne so , lepo si jih sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne so, sploh tista s perlicami tako lepo pride.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakšen super kombinacije v šopkih. Lepe so, vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo si se poigrala z razlicnimi barvnimi kombinacijami in sablonami.

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja tvoji šopki so kar pogreli srce v tej hladni zimi. Zelen mi je najlepši - moja naj barva. Pozdrav iz Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidim, da si prevec pridna, da bi redno sledila tvojim objavam...so mi pa vsec, ce tudi ne pustim komentarja na vsaki objavi....vcasih je pac 24 ur prekratko (zal se mi to dogaja vse prepogosto)

    OdgovoriIzbriši
  13. Maja, tvoje voščilnice so krasne! Tako lepo si vse sestavila in diskretno kukanje vzorčnega papirja iz ozadja, ki se ujema z izrezanimi motivi, je čudovita ideja.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...