torek, 10. januar 2017

Božični tag

Krepko smo že zakorakali v prvi mesec novega leta. Moja prva objava bo poravnala zadnji dolg leta 2016 - prijava na zadnji lanski izziv v CRAFT-alnici. Da se ne izneverim tradiciji, bom tudi tokrat na koncu četice prijavljenih :) Pravzaprav je kazalo, da bo to edini lanski izziv, ki ga bom izpustila, saj sem (spet!) zbolela in nimam ne navdiha ne energije za ustvarjanje. Potem pa sem si zvečer rekla, da bom vseeno poskusila narediti en tagec, ker bi mi bilo res žal, da bi čisto na koncu pokvarila svojo lansko novoletno zaobljubo :) Tule je moj čisto svež božični tag za 176. izziv v CRAFT-alnici:
 

Odtis Jezuščka sem pobarvala s prastarimi (še neuporabljenimi!!!) akvarelnimi barvicami in vodnim čopičem. Barve so se presenetljivo lepo prelivale med seboj, torej jim dolgoletno ležanje v predalu ni prav nič škodilo :) Napis je seveda iz Najlepšega para, zato gre tagec tudi v prvo letošnjo galerijo.


Štampiljka je Little baby Jesus od Neat and Tangled. Tamaro iz Tame's World sem prosila, če mi jo priskrbi in prav kmalu je našla svoj dom pri meni. Najprej jo je testirala Nina in že pred prazniki naredila tri ljubke voščilnice, ki so bile navdih za moj današnji tag. Žal so fotografirane zelo na hitro, tik preden jih je odnesla in izročila prejemnikom. V živo so veliko lepše in prav ponosna sem nanjo, kako je lepo skombinirala papir za ozadje in glavni motiv. Za rosnih šest let je tudi presenetljivo natančna.


V prihodnjih dneh pride še ena objava, ker mi je danes zmanjkalo časa za vse, kar sem želela napisati. Obetajo se spremembe ... Hvala za prvi letošnji obisk v moji hiški, vse dobro želim,

Maja


23 komentarjev:

  1. Krasen božični tagec, tako nežen in umirjen, učinek akvarelnih barv je pa res poseben. Všeč mi je tudi barvna kombinacija modre in zlate/rumene. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

    Lp,
    Veronika

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, imava podobno tradicijo zadnjih prijavljenih na craft-alnico :)))
    tole je tako lepo, nežno in krasnih barv, ampak nina pa tudi obvlada.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit tagec in prelepe Ninine voščilnice...

    OdgovoriIzbriši
  4. Nina je res že prava mojstrica. Bravo. In tebi je to bil res krasen navdih za nastanek tag-a. Želim ti čimprejšnje okrevanje in da bi ti zdravje v novem letu dobro služilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, upam, da si že bolje ... In da bo leto zdravo.
    Joj, kako ljubek je Jezušček. Na voščilnicah od Nine dobi še posebno mehkobo. Pa tvoj tag je tako nežen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Veš, to je tudi umetnost - kako uspeti zadnji hip. Verjamem, da je ustvarjanje pripomoglo k preganjanju bacilčkov. Tagec mi je zelo všeč, Ninine voščilnice pa so - tako zelo srčkane! Veliko zdravja želim tebi in tvojim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Your tag is so beautiful, May! I love the texture from the burlap and what great inspiration you have from Nina! I hope you feel better and that you have a happy and healthy new year!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  8. Vesela sem, da si izpolnila svojo zaobljubo in se nam uspela pridružiti. Krasen je tvoj tagecm čudovito si postlala Jezušču na mehki rafiji.
    Ne sem pa mimo Nininih voščilnic, krasne so pa ne le za šest letnico.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lep, nežen tagec si izdelala. Štampiljka je tudi meni zelo všeč. :-) Ninine voščilnice pa so spet razred zase. Zelo lepo je barvala in čudovito kombinirala papirčke. Mami, resno konkurenco imaš. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, še dobro, da imaš Nino, ki te rešuje in ti daje navdih:)). Glede na to, da sem videla Ninine v živo je resnično delala tako natančno, kot bi to naredila mamica - no, skoraj tako:). Ti pa si kljub svoji virozi uspela narediti lep tagec, ki ti bo povečal število narejenih voščilnic za konec leta:). Fino izgleda, ko si malemu Jezuščka postlala na rafiji. Lep pozdrav in se slišiva, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, kako krasne tagce si naredila s tem prikupnim Jezuščkom. Nina pa ti je dala krasen navdih. Prava umetnica je in tako natančna <3 Pozdravi se :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Upam, da si sedaj zdrava ...
    Ti pa res zadnje čase loviš Craft-alnico za repek, ampak sem vesela, da jo vsakič uloviš :-)) Zelo lepo si ustvarjala in tudi tale tagec je zelo posrečen.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kaksno ljubko detece. Krasno sta ustvarjali obe z Nino, ki je prava mala mojstrica ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lepo... Tagec je krasen, Ninine voščilnice pa naravnost čudovite.
    Hvala, da si/sta ustvarjale z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  15. Maja, čudovit tagec. Všeč mi je izbor barv in... tale štampiljka je res nekaj posebnega.
    Ti pa čestitam, da si zaobljubo uspela izpeljati... verjamem, da ni bilo vedno lahko. Me pa prav zanima, kakšne spremembe so na vidiku. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. کار های شما فوق العادن
    من الان چندین ساله که دارم وبلاگ شما رو دنبال می کنم و از کارهاتون واقعا لذت می برم امیدوارم این وبلاگ به کارش ادامه بده و همیشه در تمام عرصه های زندگیتون موفق باشید
    راستی اگه کیف پول چرم خواستین در خدمتتونم

    OdgovoriIzbriši
  17. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši
  18. "Thanks for sharing. I found a lot of interesting information here. A really good post, very thankful and hopeful that you will write many more posts like this one. ecelebrithytrend privies all kind of famous celebrity , height,weight, net worth
    age, biography, and all interesting facts."

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...