torek, 6. december 2016

Hiška v novi podobi

Ponovno zadnji trenutek lovim izziv v CRAFT-alnici. Tokrat so dekleta želela, da lesenemu izdelku damo novo podobo.


Takoj sem vedela, kateri bo moj leseni izdelek. V omari na podstrehi je namreč že dve ali celo tri leta majhna ptičja hišica čakala na prenovo.


Včeraj sem končno zavihala rokave. Prebarvala sem jo z belo in rdečo akrilno barvo. Na rdečo podlago sem z Versamark blazinico naštempljala snežinke in jih embosirala z belim prahom.


Streho sem premazala s tekočim lepilom in čez posula bleščice. Na spodnji sliki se vsaj malo vidi, kako se "zasnežena" streha lesketa v soncu, a je to le približek.


Na koncu sem bila več kot zadovoljna z novo podobo male hišice, ki bo lep zimski okras. Hvala z vzpodbudo, brez nje bi hišica zagotovo še kakšno leto (ali dve) ostala v omari :)

Tole pa so darilca, ki mi jih je Andreja prinesla po srečanju ustvarjalk, ki sem ga bila tokrat primorana izpustiti. Čajček na mojo veliko žalost ni pomagal :( En velik HVALA moji Andreji, ki je tudi brez moje prisotnosti srečanje izpeljala brezhibno, in dekletom za prijazno pozornost: Maji za čudovito dišeče milo, Valentini za ljubko zahvalno voščilnico, Majdi za slasten piškotek in božično žito v simpatični embalaži, Vladki za sladek paketek s še eno od njenih prekrasnih mojstrovin. Za spodnja dva paketka (dišeča smrekica in škatlica s čokoladkami) mi Andreja ni vedela povedati, čigava sta, zato prosim, da se darovalki sami javita :) Aha, manjkata še dva Andrejina gumbka za srečo - oba mi je nemudoma zaplenila Nina :))


Še danes mi je hudo, da nisem mogla priti, saj je bilo to srečanje nekaj posebnega zaradi predstavitve Vladkine in Tinine knjige - tega sem se veselila kot majhen otrok ... Me je pa danes zjutraj knjiga čakala v Miklavževi vrečki, juhej! Še dobro, da smo zaradi Miklavža malo prej vstali in sem imela še pred službo čas, da sem jo v miru prelistala in uživala ♥

Še ena srečka, ki jo je Miklavž osrečil s puhastim oblačkom ... ah, kako močno si ga je želela! Sreča je nepopisna :)


Bodite lepo,
Maja

15 komentarjev:

  1. V mislih si bila ves čas z nami in Andreja se je res izkazala.
    Lušno ptičjo hiško si naredila in streha se ji tako lepo lesketa. Kar na okno z njo, da jo sonce poboža.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, smo vse mislile nate in ti želele čimprejšnje okrevanje, je pa Andreja res vse skupaj lepo speljala. Tvoja hišica je prekrasna in res si lahko zadovoljna, saj je nastala čudovita preobrazba. Joj kako lepo je osrečiti otroke, čudovita fotka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Maja, upam, da si sedaj v redu in pozdravljena!
    Kakšna krasna preobrazba lesene hiške. Pravljično lepa je. In kakšna srečka, ki je dobila puhast oblaček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Maja, res smo te pogrešali in vsekakor upam, da se znova kmalu vidimo. Upam, da si sedaj že v stari dobri formi. Hiško si odlično predelala in jaz sem vesela, da ti je Miklavž prinesel tako posebno darilo :)) in da ti je bilo všeč. Nina pa je res srečka, jaz bi tudi imela tako puhasto blazino :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si se lotila projekta preobrazbe :-)) Zelo lepa je tvoja ptičja hišica. Krasna ideja!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo da si se pozdravila. Čudovito hiško si naredila. Nina ima pa krasen mehek oblak.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, čisto zares smo te pogrešale. Andreja je bila odlična gostiteljica (z malo treme :)), ampak vseeno si nam manjkala. Upam, da si sedaj OK in da te razganja od ustvarjalnosti. Po hišici sodeč, je že tako. Čudovita je in streha se ji res čudovito svetlika. Nini sem pa fouš za puhasti oblaček :) Hvala, kes sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. ii kako je luštna..samo da si bolje in se vidimo naslednjič :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo smo te pogrešala in če ne v živo, si bila z nami v mislih.
    Hiško si lepo praznično okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Me prav veseli, da so dekleta potrdila, da smo te pogrešali in le glej, da naslednjič ne zamočiš - 2x ne bo opravičila:)). Hišica je res zasijala v svoji novi podobi in tokrat te nisem "prehitela" s svojo objavo, ker jo sploh nisem spravila skupaj:). Deklici ob hišici sta čudoviti, oba fantka, ki jih je pri tebi za mene prinesel Miklavž pa tudi že krasita mojo dnevno:)).Da pa Nina uživa v objemu svojega oblačka pa rada verjamem, jaz bi tudi. Je res fino, da je Miklavž vedel, kaj jo bo razveselilo. Pozdravček k tebi od mene (se že dolgo nisva videli:), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Maja, res smo te pogrešale, pa ne zaradi organizacie, ki je bila dodelana v nulo, pač pa zaradi druženja. Za naslednjič pa že v naprej pij čajčke. :-)))
    Čudovito si okrasila ptičjo hiško, ki bo lepo popestrila praznike.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi jaz sem te zelo pogrešala, res sem si te želela spoznati tudi v živo. A verjamem, da naslednjič pa uspe. Hvala za vso organizacijo in trud. Prelepa hiška je nastala, hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito si predelala hiško, sedaj je res čisto praznična.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili
    Škoda, da nisi mogla na čvek, ampak Andreja je vse izpeljala vrhunsko, podebatiramo pa lahko naslednjič, bomo vse nadoknadile <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Res škoda, da nisi mogla na srečanje. Tista dišeča smrekica je moja, čokoladke pa mislim, da so od Danii.
    Ptičja hiška je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Janja, tvoja dišeča smrekica že krasi našo pravo smrekico :)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...