četrtek, 17. oktober 2013

Nov začetek

Odločitev je zorela dolgo ... Še dlje je trajalo, da je moj spletni dnevnik dobil barve in obliko. Zdaj mi je njegova podoba všeč in končno se pridružujem spletnemu svetu ustvarjalk, ki ga bolj ali manj redno spremljam zadnji dve leti. Ja, dve leti je minilo od tistega dne, ko sem na spletu odkrila voščilnice, izdelane s pomočjo big shota/cuttlebuga in množice pripomočkov, za katere sem slišala prvič. Neskončne možnosti so se odprle in temu se ni bilo moč upreti ...

Čudovit sončen dan žari v vseh odtenkih jesenskih barv, zato naj bo na prvi voščilnici, ki jo objavljam, najbolj žareč cvet izmed vseh - sončnica za vse, ki boste pokukali v moj spletni kotiček. Vesela bom, če bodo moji izdelki komu v ustvarjalni navdih :)


Najboljše še pride! ;)

2 komentarja:

  1. Dobrodošla v svetu bloga.Voščilnica je čudovita...tako sončna.
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...